موضوعات داغ

قسمت پنجم از فصل سوم گرند تور منتشر شد + لینک دانلود

عکس مطلب اول
با وجود آن که در زمستان به سر می بریم و هوا بسیار سرد است، خودرو دوستان روزگاری بهاری را سپری می کنند و هر هفته با مشاهده قسمت جدید مجموعه گرند تور، انرژی می گیرند. قسمت پنجم از سری سوم گرند تور نیز این جمعه مطابق معمول منتشر شد و همچنان برنامه با همان روند سابق ترتیب بندی شده است. در این قسمت، شاهد تست و بررسی لامبورگینی اوروس ، شاسی بلند جدید و هیجان انگیز لامبورگینی توسط جرمی کلارکسون خواهیم بود.
ابتدای برنامه با معرفی اسپرت جدید فرانسوی، رنو آلپین A110 شروع می شود. جیمز می به بررسی این خودرو می پردازد و این خودرو را رقیبی برای آئودی TT و پورشه کیمن می داند. اصلی ترین نقص این خودرو در مقابل رقبایش، قیمت 51 هزار پوندی آن است که یک نقطه ضعف در مقابل رقبای ارزان تر و قوی ترش محسوب می شود. جیمز می اعتقاد دارد پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر، برای قیمت خودرو کم است و توقع موتوری قوی تر برای این خودرو داشته است. با این حال، استفاده از مواد سبک و نوین در ساخت این خودرو، موجب شده که بسیار سبک باشد، این خودرو سیصد کیلوگرم از آئودی و پورشه سبک تر است. رنو آلپین A110 دور پیست گرند تور را در زمان یک دقیقه و 23 ثانیه طی می کند که سریعتر از بی ام و M3 و بی ام و M2 است.
در ادامه، جرمی کلارکسون لامبورگینی اوروس ، شاسی بلند جدید این شرکت را به جاده های برفی سوئد می برد تا عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهد. لامبورگینی از زیر مجموعه های فولکس واگن است و در ساخت اوروس، از تجربیات دیگر بخش های این گروه استفاده کرده است. برای مثال موتور V8 این خودرو، از پورشه پانامرا گرفته شده، سیستم تعلیق نیز مشابه بنتلی بنتایگا است، پلتفرم و قسمت هایی از داشبورد نیز از آئودی SQ7 به عاریت گرفته شده اند. صفر تا صد این خودرو در حدود 3.6 ثانیه بوده و اوروس سریع ترین ماشین آفرودی جهان، در حال حاضر محسوب می شود. اگر مایل به مشاهده این قسمت هستید، می توانید از لینک های زیر برای دانلود این قسمت استفاده نمایید.
برای دانلود فصل سوم گرند تور به کانال تلگرام خودرو بانک مراجعه کنید:
دانلود قسمت اول فصل پنجم گرند تور

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد