موضوعات داغ

سنت شکنی بزرگ آمریکایی؛ اولین تصاویر از اولین شورولت کوروت موتور وسط تاریخ + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی انیمیشنی از شورولت کوروت ۲۰۲۰ وسط منتشر شده است. لوگوی کوروت در اینجا طراحی مشابهی با ترکیب پرچم خط پایان و نماد پاپیونی شورولت دارد. اما نشان جدید این مدل سایه های تاریکتری از نسخه اصلی دارد. این احتمالا روشی برای طراحان بوده تا ذات خطرناکتر این کوروت با موتور وسط را به نمایش بگذارند.
این نماد همچنین تاریکتر از نشان لو رفته ای است که ظاهرا برای کوروت C8 در نظر گرفته شده بود. این تفاوت کوچکی است که شورلت می تواند از آن برای همگام سازی با طراحی های مختلف بهره ببرد، یا نسخه ای که در نمایشگر خودرو نمایش داده خواهد شد از رنگ های متفاوتی برای همگام شدن با بقیه بخش های خودرو همخوانی داشته باشد.
تصاویر لو رفته از کوروت C8 نمای خوبی از طراحی ظاهری این خودرو به ما نشان داده اند. انتظار کوپه ای کم ارتفاع با دماغه ای تیز و ورودی هواهای لبه دار در کناره ها را داشته باشید. چراغ های عقب LED یادآور چراغ عقب های کوروت ZR1 هستند.
انتظار داریم کوروت C8 به زودی در ماه آوریل (اردیبهشت ۹۸) در نمایشگاه خودروی نیویورک یا در مراسمی دیگر در بهار معرفی شود. اگرچه فروش این خودرو احتمالا تا اواخر سال ۲۰۱۹ شروع نمی شود. اگر کوروتی با موتور وسط مورد علاقه ی شما نیست، بهتر است بدانید شورولت قصد دارد تولید کوروت C7 را همچنان ادامه دهد.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد