موضوعات داغ

نگاهی به شرایط و قیمت جک J4 در بازار + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
جک J4 یک سدان کوچک اقتصادی و مجهز به موتور 1.5 لیتری است که قصد دارد ادامه دهنده راه سدان معروف کرمان موتور، یعنی جک J5 باشد. همانند بسیاری دیگر از خودروها، جک J4 نیز در طی ماه های گذشته افزایش قیمت شدیدی داشته و به محدوده 100 میلیون تومان صعود کرده است. جک J4 به نسبت قیمت و مشخصاتی که دارد و رده ای که در آن با دیگران رقابت می کند، ظاهر قابل قبولی دارد، اما از آنجا که مشتریان ایرانی، جک را با مدل J5 می شناسند، به نوعی باعث می شود که مشتری جک J4 را با این خودرو مقایسه کرده و در نتیجه امتیاز خوبی به ظاهر این خودرو ندهد.
جک J4

جک J4

فرمان برقی جک J4 که قابلیت سفت شدن در سرعت های بالا را دارد، از جمله مزایای این خودروی کوچک محسوب می شود. ارگونومی صندلی های راننده مطلوب است و سبک طراحی خودرو، به راننده اجازه می دهد تا تسلط خوبی بر اطراف داشته باشد. سبک صندلی های عقب این خودرو، از دو رقیب عمده تولید داخل یعنی پژو 206 اس دی و رنو تندر 90 بسیار بهتر است. علاوه بر آن، عملکرد بهتر سیستم تعلیق و فنربندی سواری راحت و نرمی را برای سرنشینان فراهم می کند.
جک J4

جک J4

در سوی مقابل، کمبود امکانات و آپشن ها اصلی ترین نقطه ضعف جک J4 محسوب می شود. این خودرو از موارد ساده ای همچون مانیتور و دوربین دنده عقب محروم است و سیستم استارت بدون کلید آن، با سیستم سنتی جایگزین شده است. سیستم ترمز کاسه ای عقب نیز می تواند به عنوان نقطه ضعفی برای این خودرو در مقابل رقبا محسوب شود.
از نظر هندلینگ جک J4 قابل قبول ظاهر می شود و عیلرغم نبود سیستم های کنترل پایداری، جک J4 به راحتی از کنترل راننده خارج نمی شود و اگر بخواهیم این خودرو را با رقبای اصلی اش مقایسه کنیم، در جایگاهی بهتر از تندر90 و ضعیف تر از برلیانس H330 قرار دارد. ماه گذشته، قیمت نسخه های صفر کیلومتر این خودرو در محدوده 95 الی 115 میلیون تومان بود که پس از گذشت یکماه، قصد داریم مجددا قیمت جک J4 در بازار را مورد بررسی قرار دهیم، اما آنطور که از شواهد امر بر می آید قیمت جک J4 نیز مانند سایر خودروهای بازار روندی افزایشی را تجربه می کند.

جدول قیمت جک J4 در بازار آزاد

جدول قیمت جک J4 در بازار آزاد


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد