موضوعات داغ

شرایط پیش فروش نقدی جک S3 اعلام شد + جدول

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی کرمان موتور، تولید کننده محصولات جک در ایران، شرایط پیش فروش نقدی جک S3 ویژه نیمه اول اسفندماه را اعلام نمود. این شرایط از تاریخ 01/12/1397 تا تاریخ 15/12/1397 معتبر هستند. در مرحله نخست و در زمان ثبت نام، مشتری می بایست که مبلغ هشتاد میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت اول به حساب شرکت واریز نماید. پرداخت مابه التفاوت نیز به مرحله دوم و پس از صدور دعوت نامه موکول شده است. قیمت مصوب این خودرو در حال حاضر، از سوی کرمان موتور، 161 میلیون تومان اعلام شده است.
زمان تحویل جک S3 های ثبت نامی، خرداد و تیر 98 خواهد بود. سند خودرو آزاد بوده، سود مشارکت و سود انصراف نیز به ترتیب برابر با 16 و 12 درصد می باشد. هزینه های قانونی خرید خودرو نظیر مالیات، عوارض، بیمه شخص ثالت، مالیات ارزش افزوده و غیره بر اساس نرخ اعلام شده سال 97 محاسبه شده و در صورت تغییر این نرخ، پرداخت مابه التفاوت بر عهده مشتری خواهد بود.
جک S3 یک کراس اوور اقتصادی و کوچک است که در بازار با خودروهایی نظیر چانگان CS35 و ام وی ام X22 رقابت می کند. این خودرو به یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT مجهز است و اشتراک بسیاری از قطعات پیشرانه این خودرو و سدان جک J4 ، موجب کاهش هزینه های تمام شده نگهداری از این خودرو می شود. یکی از مهم ترین مزایای جک S3 در مقابل رقبا، بهره مندی از سامانه های ایمنی معمول و روز دنیا، نظیر سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری است.

شرایط پیش فروش نقدی جک S3

شرایط پیش فروش نقدی جک S3

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/11/30
فقط میشه تاسف خورد به حال و روز خودمون😔😔😔
کاش میشد یه بلای طبیعی میومد راحت میشدیم از این زندگی نکبتی....
ارزوهامون مرد دیگه.......