موضوعات داغ

تزریق 30 تا 45 درصد تسهیلات 4000 میلیاردی به زیرمجموعه خودروسازان زیان ده

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به تازگی شایعاتی شنیده می شود که خبر از تزریق 30 تا 45 درصد از تسهیلات 4 هزار میلیاردی خودروسازان به شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو و سایپا می دهد.
به نقل از پرشین خودرو، با وجود آنکه مدیران وزارت صمت از اختصاص 100 درصدی تسهیلات 4 هزار میلیاردی به قطعه سازان سخن به میان می آوردند اما شنیده شده که تنها 55 تا 60 درصد از این تسهیلات به قطعه سازان تعلق گرفته و مابقی به شرکتهای زیر مجموعه سایپا و ایران خودرو تزریق شده است.
در سایپا بالای 20 درصد و در ایران خودرو بالای 40 درصد تزریق تسهیلات صورت گرفته و با این کار عملا قطعه سازان سهمی از حدود 40 درصد مجموع تسهیلات ندارند.
گفته می شود با این اقدام خودروسازان و اختصاص تنها 55 تا 60 درصد از تسهیلات 4 هزار میلیاردی به قطعه سازان، تنها 50 درصد از مطالبات سر رسید 120 روزه قطعه سازان پاسخ داده خواهد شد. البته ناگفته نماند که شنیده شده قطعه سازان بزرگ استثنا بوده و کل مطالبات خود را دریافت کرده اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/12/26
خوبه دیگه کم مردم رو میچاپن ، پول بیت المال رو هم بریزید تو حلقوم اینها تا پرروتر بشن ، انشااله که در این دو شرکت زالو گل گرفته بشه تا مردم از شرشون راحت بشن