موضوعات داغ

تبدیل مرسدس بنز CLA به کنسول بازی! + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
معمولا ماشین بازها به بازی های کامپیوتری نیز علاقه زیادی دارند. به جز بازی های شبیه ساز خودرویی یکی از بازی هایی که طرفداران زیادی دارد ماریو کارت است. این بازی در دهه 1990 توسط شرکت نینتندو به بازار عرضه شد. اما مرسدس بنز با یک حرکت جالب حسابی طرفداران این بازی را خوشحال کرده و این نصب این بازی در سیستم مالتی مدیای مدل جدید CLA است.
در مراسم Mobile World Congress سال 2019 در بارسلونا که از 25 تا 28 فوریه برگزار شده بود مرسدس بنز یک مدل جدید CLA را به مراسم آورده بود که به آخرین نسخه از سیستم مالتی مدیای مرسدس بنز با نام MBUX مجهز بود. این سیستم در کنار نرم افزارها و قابلیت های مختلف خود به صورت یکپارچه دارای بازی ماریو کارت نیز است.

این بازی در حقیقت SuperTuxKart نام دارد و نسخه ی اوپن سورس ماریو کارت محسوب می شود. حال در کنار پلتفرم های ویندوز، لینوکس، اندروید و IOS این بازی روی سیستم مالتی مدیای مرسدس بنز نیز قابل اجرا است.
نکته ی جالب اجرای این بازی در مرسدس بنز عملکرد خودرو در هنگام اجرای بازی است. فرمان دادن در بازی با استفاده از غربیلک فرمان انجام می شود و از پدال های گاز و ترمز نیز می توانید استفاده کنید. اما این همه ی ماجرا نیست، در هنگام شروع بازی نیز نور پردازی داخل خودرو سبز می شود تا شروع مسابقه را اعلام کند و باد خروجی های سیستم تهویه نیز بر اساس سرعت بازی تغییر می کند. در انتها نیز در صورتی که در بازی تصادف کنید کمربندهای ایمنی سفت می شوند.

هدف مرسدس بنز از نصب ماریو کارت روی سیستم MBUX نشان دادن قابلیت های بالای این سیستم است. البته چنین قابلیتی منحصر به مرسدس بنز نیست و در تسلا نیز می توانید برخی بازی های آتاری را اجرا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/7
دمشون گرم اینجوری وقتی تو ماشین منتظری و کلافه انتظار لذت بخش میشه دوست داری طرف دیرتر بیاد.