موضوعات داغ

کلید دیجیتالی هیوندای؛ آینده ای تازه برای خودروهای کره ای

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در هفته های گذشته کمپانی خودروسازی هیوندای چندین تصویر رسمی منتشر و مخاطبان خود را برای معرفی رسمی "هیوندای سوناتا نسل جدید" در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا آماده کرد، اما پیش از رسیدن به موعد مقرر و معرفی رسمی این خودرو در نمایشگاه نیویورک، کمپانی خودروسازی هیوندای در رابطه با ویژگی های آن صحبت کرده است که مهم ترین و جدیدترین آن می‌تواند "کلید دیجیتالی" برای استفاده کمتر از ریموت اصلی اتومبیل باشد.
کمپانی خودروسازی هیوندای در نمایشگاه نیویورک آمریکا به طور کامل در رابطه با جزییات فنی و سیستم های جدید هیوندای سوناتا صحبت خواهد کرد، اما پیش از همه مهم ترین سیستم بکار رفته در نسل جدید هیوندای سوناتا، یعنی تکنولوژی "کلید دیجیتالی" را مورد بررسی قرار داده است تا کاربران پس از راه اندازی در فصل پاییز امسال آشنایی کافی با آن داشته باشند.

کلید دیجیتالی هیوندای به زودی می آید

کلید دیجیتالی هیوندای به زودی می آید


کلید دیجیتالی، در واقع یک برنامه نرم افزاری برای گوشی تلفن همراه هوشمند خواهد بود که اطلاعات اتومبیل و اطلاعات شخصی راننده را دریافت کرده و با تعامل از طریق کیت NFC امکان دسترسی به اتومبیل را فراهم می کند. برای ورود به داخل اتومبیل لازم است که راننده با فعال کردن قابلیت NFC گوشی تلفن همراه خود و نزدیک کردن آن به آنتن تعبیه شده در دستگیره درب راننده، قفل اتومبیل را باز کند و به داخل کابین دسترسی داشته باشد، اما برای دسترسی کامل به اتومبیل و روشن کردن پیشرانه نیاز است که راننده گوشی تلفن همراه خود را در قسمت پد شارژ بی سیم قرار داده و بار دیگر هویت راننده را تایید کند.
با استفاده از این برنامه، حداکثر 4 نفر امکان دسترسی به اتومبیل را خواهند داشت و می توانند برای استفاده های بعدی تنظیمات کابین را از جمله موقعیت صندلی، میزان صدای سیستم صوتی، تنظیم آینه های جانبی، سیستم تهویه مطبوع کابین و دیگر قابلیت های شخصی سازی اتومبیل را ذخیره کنند. علاوه بر این کلید دیجیتال همان امکانات ریموت اصلی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و کاربران می توانند 15 متر قبل از رسیدن به اتومبیل پیشرانه آن را روشن کنند و یا درب صندوق عقب را از طریق این برنامه باز کنند. مدیریت هشدارهای اضطراری و سیستم دزدگیر هم از طریق این برنامه امکان پذیر خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/24
۸ , ۹ سال پیش المانی ها زدن
اگه چینی ها می زدن یه چیزی.
1398/1/25
بی ام وه ها اکثرا ۲۰۱۲ به بالا دارن