موضوعات داغ

عکس‌های جک S3 جدید 2019 با فیس‌لیفت دوم منتشر شد

عکس مطلب اول
بالاخره بعد از انتشار تعدادی تصاویر با وضوح کم از فیس‌لیفت دوم جک S3 در سایت‌های خودرویی چینی، حال تصاویری واضح از این فیس‌لیفت منتشر شده که چهره این خودرو را نشان می‌دهد. همانگونه که در این تصاویر دیده می‌شود، طراحان شرکت جک همانند خودروهای هایما S5 جدید و بائوجان 510 چراغ‌های روشنایی در روز باریکی را در بالاترین قسمت و لبه درب موتور نصب نموده و چراغ‌های اصلی را در زیر آنها قرار داده‌اند.

جک S3 فیس لیفت 2019

جک S3 فیس لیفت 2019

در داخل خودرو تغییرات نسبت به فیس لیفت اول بسیار کم هستند و تقریباً فضای داخلی همان فضای داخلی فیس‌لیفت اول است. البته مدلی که در ایران مونتاژ می‌شود نمونه اولیه و فیس لیفت نشده است، لذا فضای داخلی نسخه‌ای که ما فعلاً در ایران داریم کاملاً متفاوت با فضای داخلی فیس لیفت‌های اول و دوم می‌باشد.

2019 JAC S3

2019 JAC S3

از لحاظ قوای محرکه نیز در کنار موتورهای تنفس طبیعی با حجم 1.5 و 1.6 لیتر، گویا در نظر است موتور توربو سه سیلندر با حجم 1.2 لیتر TGDI به این دو موتور تنفس طبیعی اضافه شود. با هر سه این موتورها همان گیربکس CVT قبلی ارائه می‌شود. حداکثر توان موتور جدید برابر با 120 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن هم برابر با 150 نیوتن بر متر است که هر چند این مقادیر از لحاظ عددی کاملاً برابر با حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور موتور تنفس طبیعی با حجم 1.6 لیتر GDI می‌باشند، ولیکن مسلماً بخاطر در دسترس بودن حداکثر گشتاور در دور موتور پائین‌تر، شتاب خودرو کمی بهتر و مصرف خودرو هم کمتر خواهد شد.
فعلاً کرمان موتور در نظر ندارد تا نسخه‌های فیس‌لیفت از جک S3 را روانه بازار کند اما مطمئناً با توجه به چهره بسیار مدرن‌تر و فضای داخلی بهتر این خودرو، در صورت عرضه می‌تواند تاثیر مثبتی در فروش آن داشته باشد.

نویسنده: مهرداد کشکولی ایلات

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/25
چقدر جلوش تغییر کرده . سایپا و ایران خودرو یاد بگیرن که سی ساله دارن یکجور پراید و پژو میسازن . آدم حالش به هم میخوره از بی کفایتی صنعت خودروسازی ایران
1398/1/25
یه چینی آشغال دیگه.... تویوتا نیاد رنو نیاد بنز و بی ام و نیاد آشغال چینی فقط بیاد تو مملکت....!!
1398/1/28
تو برو همون پرایدت سوار شو جناب لاکچری!
خب وقتی آمریکایی تحریمت می کنه و اروپایی و ژاپنی همراهی با تحریم می کنن میخوای چی بیاد؟؟
حداقل چینی ها یک کم به بازار داخل تنوع دادن
1398/1/25
هرگونه شباهت به سانتافه 2019 تصادفیست
1398/1/26
سانتافه 2019 خودش از روی شورولت بلیزر جدید اسکی رفته خخخ یه جوری میگی شباهت به سانتافه 2019 اینگار از لامبورگینی کپی کرده خخخخ هیوندای خودش دهنه کپی رو سرویس کرده بعدش بقیه بخوان از روی اون کپی کنن؟؟ بخوان کپی کنن میرن سراغ منبع اصلی !! از کپی که کپی نمیکنن خخخ تازه نسل های قبل سانتافه هم کپی شده از روی فورد اج بودن بعدشم جک اس سه جدید شبیه رنجرور ایووک شده جلوش نه سانتافه
1398/1/25
این ماشین مشکل ساختاری داره از لحاظ ظاهری

کاپوت کوتاه و کوچیک کنار شیشه جلو بسیار بزرگ و لاستیک های فوق العاده کوچیک تر !!!
1398/1/27
پارکی که میری رو عوض کن
1398/1/25
ظاهری خوبه ولی آخه این موتورا چیه رو اینا نصب میکنن آخه این هیکل 120 اسب قدرت داره کمه خب تازه گیربکس شم cvt
1398/1/26
بزرگترین ضعف ظاهری نسخه قبلی، ظاهر خودرو از بقل بود که یه چیزی شبیهه مینی بوس میدیدی
کاش یه عکس هم از کنار بود که معلوم میکرد تغییری ایجاد شده یا نه
1398/1/26
جلوش شبیه سانتافه جدیده
1398/1/28
خوشبحال چینیا که دارن با سرعت برق و باد خودشون رو به الباقی بالاخص کره ایها میرسونن و وای بحال ما که الکی نشستیم و با حرفهای صد من یک غاز شکمی خودمون اجناس چینی کم کیفیتی که دور و برمون می بینیم رو بپای کلیت صنعت چین میذاریم در حالیکه که تاجر وطنی خرده شیشه داره!
1398/1/30
من کاری به چینی بودن ندارم ....ولی این ماشین به طرز وحشتناکی شتر گاو پلنگه....سطل زباله سه هیچ از این جلوتره ...اریزو یا خود جک اس۵ خوبن
1400/4/19
عزیزم شما همون سطل آشغال رو سوار شو، آخه اینهمه ادعا از مردمی که پنجاه ساله پیکان و پراید و سمند تولید میکنن نوبره، بابا یه لحظه خودتو با چینی مقایسه کن که تا بیست سال پیش هیچی نبود اما الان هاوال رو تولید میکنه که در رنج قیمتی خودش با بهترین ماشینای دنیا مقایسه میشه، جک هم هر روز داره بهتر میشه، از ما فقط و فقط ادعای پوچ مونده، فقط بلدیم از سر عقده همه رو تحقیر کنیم، بابا بخدا عقب افتادیم بفهمید این مسائل ساده رو!!