موضوعات داغ

پیشنهاد عاقلانه 7 خودرو صفر؛ در رده 50 تا 750 میلیون تومان

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
وضعیت این روزهای بازار خودرو کشورمان بسیار ناامید کننده بوده و در حالی که قیمت ساندرو تا 200 میلیون تومان و سوزوکی گرند ویتارا تا ۶۷۵ میلیون تومان رشد کرده، کمتر کسی می تواند خودروی مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کند.
به نقل از روزنامه هفت صبح، با ما همراه باشید تا در ادامه 7 مدل از خودروهای مختلف بین بازه قیمتی 50 تا 750 ملیون تومان را به شما معرفی کرده تا بتوانید در این آشفته بازار خودروی مناسب را خریداری کنید. احتمالا شما نیز بسیار نا امید خواهید شد وقتی متوجه شوید دیگر رسما چیزی به اسم خودرو 50 میلیونی نداریم و همه محصولات بهایی بیشتر از 51 میلیون تومان دارند.

50 تا 100 میلیون تومان: سایپا کوییک پلاس
سایپا کوییک پلاس

سایپا کوییک پلاس

خبر بد اینکه عملا در این بازه قیمتی خودروی مناسبی یافت نمی شود و به جز چند انتخاب وطنی و یکی دو محصول گمنام چینی، حالا دیگر هیچ خودرو مناسبی در این رده نیست. شاید تنها خودروی مناسب این رده قیمتی را بتوان سایپا کوییک پلاس نامید که با طیفی از امکانات مدرن، ظاهری خشن و اسپرت و اتاقی به‌روزتر از تیبا و ساینا در اختیار متقاضیان است.

101 تا 200 میلیون تومان: جیلی GC۶ اکسلنت
جیلی GC۶ اکسلنت

جیلی GC۶ اکسلنت

دو مورد از بهترین خودروهای این رده قیمتی دنا پلاس و جیلی GC۶ اکسلنت است که با توجه به قیمت کمتر جیلی و البته میزان رضایت بالاتر خریداران آن به نظر می رسد این خودرو انتخاب مناسب تری باشد.

201 تا 300 میلیون تومان: چانگان CS۳۵
چانگان CS۳۵

چانگان CS۳۵

در این بازه قیمتی خودروهای چینی به وفور به چشم می خورند که از جمله آن ها می توان به انواع و اقسام مدل های چری، بسترن بی۳۰، جک اس۳ و لیفان ۸۲۰ اشاره کرد. البته چند رقیب کره‌ای و فرانسوی مثل هیوندای آی۲۰ یا رنو ساندرو استپ‌وی نیز در این بازه حاضر اند. به نظر می رسد از لحاظ کیفیت متریال به کار رفته، طراحی ظاهری، فروش بالا، امکانات مناسب و موتور کم‌مصرف و بادوام بهترین گزینه چانگان CS۳۵ باشد.

301 تا 400 میلیون تومان: سیتروئن C۳
سیتروئن C۳

سیتروئن C۳

بر خلاف بازه قیمتی قبلی کمتر خودروی چینی در این رده به چشم می خورد. وقتی پای محصولاتی همچون سیتروئن سی۳، پژو ۲۰۰۸ و کیا سراتو آپشنال وسط باشد کمتر خریداری به سراغ محصولات چینی می شود. در این رده، هاچبک با کیفیت و اروپایی سیتروئن سی۳ پیشنهاد آخر است.

401 تا 500 میلیون تومان: مزدا ۳ سدان تیپ ۴
مزدا ۳ سدان تیپ ۴

مزدا ۳ سدان تیپ ۴

احتمالا شما نیز از قرار گرفتن مزدا 4 تیپ 4 در این بازه قیمتی تعجب خواهید کرد اما نکته قابل توجه این است که این خودرو حتی با وجود چنین جهش قیمتی و قرار گرفتن در بازه 401 تا 500 میلیون تومانی باز هم انتخاب معقولانه تری بوده و خریداران خاص خود را دارد. این ژاپنی جسور همچنان ارزش‌های برجسته خود را حتی در مقایسه با نسخه‌های به‌روزتر تویوتا، میتسوبیشی، کیاهیوندای و رنو در ایران حفظ کرده است. موتور و فنربندی مزدا۳ برگ برنده این خودرو در بازار سدان‌های کوچک شهری است.

501 تا 600 میلیون تومان: تویوتا پریوس ۲۰۱۷ تیپ A
تویوتا پریوس ۲۰۱۷ تیپ A

تویوتا پریوس ۲۰۱۷ تیپ A

این سدان هیبریدی در کشورمان طرفداران بسیاری داشته و فروش جهانی آن نیز قابل توجه است. از مهمترین ویژگی هایی که سبب انتخاب این خودرو شده است می توان به تکنولوژی پیشرفته موتور، سواری نرم، اتاق بی سر و صدا، سیستم صوتی -تصویری مناسب و البته ایمنی بالای بدنه آن اشاره کرد.

601 تا 750 میلیون تومان: نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۷
نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۷

نیسان ایکس‌تریل ۲۰۱۷

این شاسی بلند که ابعادی نزدیک به دو خودرو برجسته بازار یعنی کیا اسپورتیج ۲۰۱۸ و تویوتا راو۴ مدل ۲۰۱۷ دارد، از موتور ۲۵۰۰ سی‌سی قدرتمندی بهره می‌برد و در زمینه آفرود عملکرد درخشانی داشته و به رغم کابین ساده و بی آلایش، امکاناتی همسان با کلاس قیمتی خود دارد.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/11
تو فقط تبلیغ کن. یه وقت نگی ملت از کجا پول بیارن به این آشغالا پول بدن ها. ارزش ملت بیشتر از این چیزاس. خودتو ارزون نفروش. ملت شما هم نخرین خواهشا
1398/3/11
دزدای کثیف بجای اینکه به مردم پیشنهاد بدی تحریم کنن این بازار مکاررو تیتر زدی ماشین 50 تا 750 میلیونی و کمک به خرید عاقلانه منطقی!!!! خدا لعنتتون کنه
1398/3/11
مگه اصلا خرید ماشین کار عقلانی ایه تو این شرایط؟؟!
1398/3/11
سلام و خسته نباشيد به دلاوران سايت خودروبانك واقعاً پيشنهادات عاقلانه و اغواگرانه اي بود، خدا قوت من كه گوشام دراز شده رفتم يكي از اينارو با اين قيمتا صفر بخرم
1398/3/11
الان سایپا کوییک پلاس عاقلانه هست ؟ با اون قیافه وحشتناکش و بازار نداشتش ؟
جیلی GC۶ اکسلنت مشکل کمبود قطعات و بازار بدش اصلآ عاقلانه نیست !
سیتروئن C۳ هم که دیگه تولید نمیشه پس حتما مشکل قطعات داره چرا عاقلانه هست ؟
...
1398/3/11
تو جایی غیر از ایران اینا صحیح
ولی اهل دودوتا باشی میفهمی که سیتروئن تو ایران بدرد نمیخوره تو بحث خدمات پس از فروش حالا تحریمم هست
تویوتا بدلیل پیچیدگی فنی و نبود مکانیک ماهر
جیلی هم که تازه وارده و مشکل خدمات و قطعه داره
باز کیا و هیوندا ازین بابت خوبن شاید نمایندگی درست و درمونی نداشته باشن ولی باز قطعه شون پیدا میشه
1398/3/11
اینجور که اوضاع داره پیش میره بزودی و در طی چند ما دیگه هم تیتر خواهید زد که " خرید عاقلانه خودرو صفر از 500 میلیون تا 5 میلیارد تومان." در ادامه هم در متن اشاره میکنید که با 500 میلیون تنها پراید صندوقدار میتوان خرید....
1398/3/11
چشم بسته غیب گفتید خداوکیل
1398/3/11
اصلا انتخابای خوبی نشده و بیشتر غیر کارشناسیه تا کارشناسی :| اگه قرار باشه کوییک ادم بخره خوب میره ساینا اتومات میخره که 20-25 تومن ارزونتره ! فقط واسه چندتا آپشن بیشتر اینرو باید برای چی بخره ؟ :|
1398/3/11
به نظرم پیشنهادتون رو برای خودتون نگه دارین ، هیچ آدم عاقلی تو بازار پول پای ماشین نمیده
1398/3/11
چرا نظراتو اصلا نمیذارین در معرض دید و دونسته هاس خودتونو دیکته میکنین به مردم
1398/3/11
چانگان رو به i20 ترجیح دادی؟!
شاید داری شوخی می کنی...
1398/3/12
تو این بازار خرید 5 خودرو زیر 100 میلیون رو توصیه می کنم
1- رنو ساندرو 43 میلیون تومان
2- دنا پلاس توربو 58 میلیون تومان
3-برلیانس 330 اتوماتیک 66میلیون تومان
4-هایما s7 توربو اتوماتیک 85 میلیون تومان
اینا قیمت هایی هستش که خودرو در کمتر از یکسال پیش عرضه میشد . خودتون قضاوت کنید .