موضوعات داغ

احیای هامر با شوک الکتریکی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
جنرال موتورز ممکن است برند هامر را به عنوان یک برند الکتریکی دوباره احیا کند. منابعی از درون جنرال موتورز این خبر را به بلومبرگ اطلاع داده اند و گفته اند هامر به احتمال زیاد به عنوان یک خودروی آفرودی برقی دوباره به خط تولید بازگردد.
جی ام در حال حاضر در حال کار روی دو پروژه ی الکتریکی مهم است. یکی BEV3 که قرار است پلتفرمی برای خودروهای کوچک و سایز متوسط باشد و دیگری پروژه‌ ای برای تولید یک پلتفرم برقی برای وانت‌ها، خودروهای بزرگ و اس یو وی های آفرودی. احتمالا هامر روی پلتفرم دوم ساخته خواهد شد.

مارک ریوس مدیر جنرال موتورز نقش مهمی را در این بین بازی می کند و علاقه زیادی به احیای نام هامر دارد. وی احیای دوباره ی هامر را غیر ممکن نمی داند و می گوید ما به همه گزینه ها فکر می کنیم.
البته زمان دقیق ورود به بازار هامر جدید مشخص نیست اما خودروهای پلتفرم BEV3 از اوایل دهه ی 2020 وارد بازار خواهد شد و به نظر می رسد از اواسط دهه ی آینده مدل های اس یو وی و پیکاپ هم وارد بازار شوند.

برند هامر در سال 2010 در پی ورشکستگی که از سوی دولت اعلام شد تعطیل شده بود. افزایش قیمت سوخت و سخت تر شدن استانداردهای آلایندگی نیز در از بین رفتن هامر موثر بودند و باعث شده بودند آمار خریداران این خودرو کاهش پیدا کند.
گرچه تولید هامر در سال 2010 متوقف شده بود ولی جنرال موتورز نام آن را در اختیار خود حفظ کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد