موضوعات داغ

آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار + جدول

عکس مطلب اول
بازار خودروی کشور همچنان نوسان دارد و نباید بر روی کاهش قیمت مقطعی آنان در بازار حساب باز کرد و بیشترین تاثیر آن را می توانیم بر روی خودروهای وارداتی شاهد باشیم که به طور مستقیم با ارز سروکار دارند و نوسانات اندک نرخ ارز می تواند بر روی تغییر چندین میلیون تومانی قیمت آنان تاثیرگذار باشد. حال پیرو این موضوع، در ادامه جدولی از آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهیه شده است که می توانید جزییات بیشتر آن را به نقل از اقتصاد آنلاین در جدول زیر شاهد باشید.

آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/5/12
این قیمتها ۱۰٪ و در بعضی از موارد تا ۱۵٪ بیشتر از قیمت روز بازار هست !
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر امروز ۸۷۰ میلیون تومان و تیگوان ۲۰۱۸ صفر کیلومتر ۹۸۰ میلیون تومان قابل خریداری هستند تازه با این قیمت هم هیچ مشتری حاضر به خرید نیست بنده هر روز به چشم دارم میبینم این موضوع رو همچنین خودروهای رند بازار هم مثل کولئوس و سانتافه توی کانال ۷۰۰ میلیون قرار گرفتن به طوری که با ۷۹۰ میلیون کلئوس و ۷۴۰ میلیون سانتافه صفر قابل خریداری هستند .
درسته که این جدول و قیمت های ذکر شده حدودی هستند و صرفاً برای اطلاع گردآوری شدند اما این که همه ی موارد بیشتر از واقعیت موجود ذکر شدند به نظرم نمیتونه سهواً اتفاق افتاده باشه !!!!! خواهشاً در انتشار اطلاعات بازار کمی بیشتر دقت کنید ! با تشکر