موضوعات داغ

درگ دوج چلنجر اسکات پک ۱۳۲۰ با فورد موستانگ GT + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نه دوج چلنجر اسکات پک ۱۳۲۰ و نه فورد موستانگ GT بین هم‌رده‌های خودشان بهترین نیستند، اما هردو علاوه بر اینکه قابلیت حضور در مسابقات درگ را دارند برای کارهای روزمره هم قابل استفاده هستند.
نمی‌خواهم نتیجه این مسابقه را لو بدهم اما باید بگویم تفاوت این دو حین گذشتن از خط پایان فقط چند دهم ثانیه است. هردوی این خودروها حین مسابقه عملکرد خیلی خوبی از خود نشان می‌دهند.
دوج چلنجر اسکات پک ۱۳۲۰ نسخه مخصوص مسابقه درگ این کوپه است. مدل اصلی توان ۴۸۵ اسب بخار و گشتاور ۶۴۴ نیوتن متر تولید می‌کند که از طریق گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. نام ۱۳۲۰ اشاره به ۱۳۲۰ فوت در یک چهارم مایل دارد و بخش‌های جدیدی به خودرو اضافه می‌کند که شامل حالت درگ برای سیستم تعلیق تطبیقی، لاین لاک، ترنس بریک و گشتاور رزرو می‌شود.
مشخصات این موستانگ GT خاص مشخص نیست. با اینکه این خودرو به اندازه اسکات پک ۱۳۲۰ مخصوص درگ تقویت نشده، اما بهبودهای عملکردی در آن صورت گرفته است. خریداران می‌توانند پکیجی به آن اضافه کنند که این خودرو را به تایرهای بزرگتر، ترمزهای برمبو، دامپرهای مگنه راید، رادیاتور بزرگتر، مهاربند شاسی بیشتر و دیفرانسیل لغزش محدود مجهز می‌کند.
چلنجر در مقابل فورد موستانگی قدیمی‌ با مشخصات فنی ضعیف‌تر قرار گرفته است. راننده فورد با مشکلاتی روبرو می‌شود و به نظر می‌آید یکبار فراموش می‌کند دنده عوض کند، که این باعث می‌شود در مسابقه سوم فاصله زیادی با چلنجر پیدا کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد