موضوعات داغ

مشخصات فنی و قیمت سانگ‌ یانگ کوراندو ۲۰۱۹ مشخص شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی سانگ‌یانگ قیمت و مشخصات فنی شاسی بلند جدیدش یعنی سانگ یانگ کوراندو را اعلام کرد که در دو مدل در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
ظهور کوراندو جدید نقش مهمی در آینده سانگ‌یانگ دارد. این شرکت ابتدا قصد داشت ماه جولای از این خودرو رونمایی کند، اما تاریخ عرضه آن به تعویق افتاد.
سانگ یانگ کوراندو با ۴.۴۵ متر طول و ۱.۸۷ متر عرض، ۳ سانتیمتر کوچکتر از کیا اسپورتیج و ۴ سانتیمتر کوچکتر از هیوندای توسان و تقریبا ۱.۵ سانتیمتر باریکتر از آن‌هاست. البته فاصله دو محور این خودرو شبیه دو همتای کره‌ای خودش است.
قیمت مدل پایه با نام کوراندو ELX LE از ۳۳ هزار دلار آغاز می‌شود. قدرت این خودرو از موتور ۱.۶ لیتری توربو دیزل تامین می‌شود که توان ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۳۲۴ نیوتن متر تولید می‌کند و با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک همراه شده است.
سانگ‌ یانگ کوراندو

سانگ‌ یانگ کوراندو

در فضای داخلی شاهد یک فرمان چرمی، کروز کنترل، یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی تمام رنگی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، یک صفحه لمسی ۸ اینچی در داشبورد و یک سیستم صوتی با شش بلندگو هستیم. هردو مدل به صورت استاندارد از سیستم ورود و استارت بدون سوئیچ بهره می‌برند.
با وجود اینکه ELX LE مدل پایه است اما تجهیزات ایمنی خیلی خوبی دارد. این مدل دارای ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ مسیر حرکت، نظارت بر نقاط کور راننده، کروز کنترل تطبیق پذیر، نور بالای اتوماتیک، برف پاک‌کن با قابلیت تشخیص باران و هشدار نزدیک شدن خودروهای دیگر از عقب است. سنسورهای مخصوص پارکینگ هم در هردو مدل وجود دارند. این خودرو از چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی بهره برده و تمام چراغ‌های آن LED هستند.
مدل بالارده به نام آلتیمیت LE از چرخ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی، یک چرخ یدکی، صندلی‌ها و فرمان چرمی، صندلی‌های جلوی دارای تهویه، سیستم نظارت بر باد تایرها، مه‌شکن LED، درب عقب الکتریکی، جلوپنجره کروم و کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای بهره می‌برد. قیمت این مدل از ۴۰ هزار دلار آغاز می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد