موضوعات داغ

هامر HX به شکل یک شاسی بلند آفرود الکتریکی احیا خواهد شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بالاخره از مدل شاسی بلند/ وانت هامر HX الکتریکی رونمایی شد. پیش‌بینی می‌شود این هامر بتواند با تسلا سایبرتراک رقابت تنگاتنگی داشته باشد، اما آیا هامر می‌تواند یک بازگشت باشکوه داشته باشد؟
هامر HX یک شاسی بلند کامپکت آفرود دو- در بود که توسط جنرال موتورز در نمایشگاه خودرو بین‌المللی آمریکای شمالی سال ۲۰۰۸ رونمایی شد. حال به نظر می‌آید جنرال موتورز قصد دارد از همان طراحی برای ساخت هامر الکتریکی استفاده کند.
آیا هامر می‌تواند به عنوان یک خودروی الکتریکی به موفقیت برسد؟ برخی مطمئن هستند چنین اتفاقی می‌افتد، اما ما شک و تردیدهایی در این زمینه داریم. نگرانی ما از این است که جنرال موتورز به این دلیل از نام برند هامر استفاده می‌کند، تا وقتی این وانت الکتریکی عرضه شد بتواند با قیمت خیلی زیادی آن را به فروش برساند. همچنین به نظر نمی‌آید علاقمندان به خودروهای الکتریکی یک هامر را با توجه به سابقه آن برای خرید در نظر بگیرند.
این هامر HX بیشتر از اینکه یک وانت باشد شبیه خودروهای شاسی بلند است، اما انتظار می‌رود جنرال موتورز دو نسخه از هامر الکتریکی عرضه کند، که یکی از آن‌ها دارای محل بارگیری و یکی از آن‌ها بدون محل بارگیری باشد.
هنوز تا آغاز تولید انبوه تسلا سایبرتراک و هامر الکتریکی زمان زیادی باقی مانده، اما از حالا مقایسه این دو با یکدیگر شروع شده است. به نظر نمی‌آید طرفداران سایبرتراک به مدلی مثل هامر HX علاقه پیدا کنند، اما هیچ چیز غیرممکن نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد