موضوعات داغ

نرخ عوارض قطعه اول آزاد راه تهران - شمال تعیین شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
خیر الله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل کشور با بیان اینکه قطعه اول آزادراه تهران- شمال در اوایل اسفند به بهره برداری می رسد، گفت: هم اکنون این قطعه در حال تمیز کاری و جمع آوری کارگاه های حاشیه ای است و با توجه به آنکه تردد ماشین سنگین از چند روز آینده در این آزادراه ممنوع می شود بنابراین به سرعت در حال جمع‌آوری و خروج تجهیزات و ماشین‌آلات از این آزادراه هستیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنکاران جوان، وی در ادامه در خصوص نرخ عوارض این آزادراه گفت: نرخ عوارض مشخص شده و پیشنهاد آزادراه بر اساس برابر هزینه ها بوده، اما با توجه به آنکه این آزادراه با هماهنگی بنیاد مستضعفان و دولت ساخته شده در تلاش هستیم که نرخی برای این مسیر تعیین کنیم تا فشار چندانی به مردم و مسافران برای تردد از این آزاد راه ایجاد نشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این قطعه هزینه شده که اگر این هزینه ها با نرخ های امروز انجام می شد به ۱۰ هزار میلیارد تومان می رسید.
خادمی در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه در این قطعه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برابر با نرخ امروز سرمایه گذاری صورت گرفته و این قطعه با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان ساخته شده بنابراین باید بخشی از این هزینه ها از طریق اخذ عوارض بازگردد که شنیده‌ها حاکی از آن است نرخ عوارض این قطعه زیر ۵۰ هزار تومان تعیین شده است، اما هنوز به صورت دقیق نرخ آن را اعلام نکرده اند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/24
حرف 30 تومان بود یهو چی شد 50 تومان شد قشگ معلومه عین همه کار های دیگه کسی به فکر رفاه و راحتی مردم نیست و هدف فقط چاپیدن بیشتر مردم هستش عوارض خروج از کشور که زیاد هست حالا بخوای بری شمال هم باید فقط 60 تومان هزینه عوارض بدی.
اتفاقی کلاً تو این کشورر میوفته که بگیم این به نفع مردم هست به جان خودم نه نیست.
1398/11/24
شنیده ها حاکی از آن است؟؟!!
کجا نرخش تعیین شد!
شنیده های من حاکی از آن است بالای ده هزار تومن به مردم بابت يه آزاد راه ظلم است و فشار
1398/11/25
اوه اوه قیمت پدرشون میگیرن
مردم نباید برن والا با این قیمت
1398/11/25
😡😡😡😡دزدی تو روز روشن خدا ازتون نگذره شماها فکر رفاه مردم نیستی فقط فکر جیبتونید بعد از 24 سال دزد سیرم نی ندارید