موضوعات داغ

اسم خودروهای جدید شرکت سایپا عوض شد

عکس مطلب اول
چندی پیش یک پژوهشگر محیط زیست و حامی گونه های در معرض خطر انقراض شاهین ایرانی به مدیرعامل سایپا پیشنهاد کرد تا در راستای حفظ و حراست از این پرنده باشکوه و همچنین الگوبرداری از آن برای طراحی و ساخت این خودرو، نام محصول جدید خودروسازی سایپا که پیشتر به نام رُهام نامگذاری شده بود، به شاهین تغییر کند. مدیرعامل سایپا نیز با اعلام موافقت با این پیشنهاد اعلام کرد که نام خودروی جدید سایپا از رهام به شاهین تغییر می کند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا، جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا درباره نام جدید محصول جدید سایپا اظهار داشت: پس از ارجاع موضوع به کمیته نامگذاری محصولات و بررسی های کارشناسی این کمیته، با پیشنهاد جمعی از پژوهشگران و فعالان محیط زیست، نام خودروی جدید سایپا که رهام نامگذاری شده بود به شاهین تغییر پیدا کند.
شاهین سایپا نخستین محصول از پلت فرم ملی این گروه خودروسازی موسوم به SP100 محسوب می شود که بنابر برنامه ریزی ها در سال آینده به تولید انبوه می رسد. سایپا تولید 12 هزار دستگاه از این محصول را در سال 99 برنامه ریزی کرده و قصد دارد تیراژ تولید این خودرو را تا سال 1401 به صد هزار دستگاه برساند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/8
اینجاست که میگن خر همون خره.. پالونش عوض شده...انگار با عوض کردن اسم، کیفیت محصول هم بالا میره...!!!
1398/12/8
واقعا مسخرس. حساب کنید به طرف میگن با چی اومدی؟ میگه سوار شاهین شدم اومدم! :)))