موضوعات داغ

اوکون: نمی‌‌دانستم مرسدس در حال کار کردن روی DAS است

عکس مطلب اول
استبان اوکون، راننده رزرو سابق تیم مرسدس، می‌گوید که هیچ اطلاعی از کار کردن مرسدس بر روی سیستم فرمان دو محوره (DAS) نداشته است. اوکون فصل 2019 را به عنوان راننده رزرو و شبیه ساز تیم مرسدس پشت سر گذاشت و برای این فصل به تیم رنو پیوسته است.
قراردادی که در اواسط فصل گذشته رونمایی شد باعث شد تا تیم مرسدس در اواخر فصل اجازه حضور اوکون در نزدیکی کارخانه‌اش را ندهد و احتمالا در همان دوران در حال کار کردن بر روی این سیستم بوده‌اند. استبان در مصاحبه با شبکه +Canal فرانسه اینگونه توضیح داد:

" یا آن‌ها بسیار بسیار باهوش بودند و اثر این سیستم را به من نشان نداند، یا این ایده در اواخر فصل به ذهنشان رسیده و موقعی آن را طراحی کردند که من در آن‌جا نبودم، زمانی که بین رنو و مرسدس گیر کرده بودم. بعد از اتمام فصل، اجازه بازگشت به کارخانه را نداشتم، اجازه بازگشت و کار کردن با شبیه ساز را نداشتم. یا در همان زمان بوده یا آن‌ها خیلی باهوشند. اما فکر می‌کنم ایده این سیستم در اواخر فصل به ذهنشان رسیده است، زمانی که من رفتم. بدون شک آن‌ها این سیستم را در شبیه ساز تست کردند، همانطور که تمام قطعات جدید قبل از تست شدن در پیست در شبیه ساز تست می‌شوند."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد