موضوعات داغ

نیکولاس لطیفی: جایگاهم را نخریدم، بدستش آوردم

عکس مطلب اول
راننده تازه وارد فرمول یک معتقد است که حضورش در این ورزش را مدیون تلاشش است و نه پول. راننده کانادایی-ایرانی تیم ویلیامز توسط اسپانسرهای بسیار ثروتمندی حمایت می‌شود. این قرارداد برای ویلیامز به معنی سرمایه گزاری 30 میلیون یورویی اسپانسرهای لطیفی بوده است. صنایع غذایی سوفینا که توسط پدرش، مایکل، اداره می‌شود بزرگترین اسپانسر اوست اما نیکولاس حامیان دیگری نیز دارد. بانک سلطنتی کانادا و کارخانه لاواتزا، یکی از برجسته‌ترین کارخانه‌های روست قهوه در جهان، نیز اسپانسر وی هستند.

تنها عنوان قابل توجه کسب شده توسط لطیفی، نائب قهرمانی در فرمول دو بوده است. همین موضوع باعث شده تا از همین ابتدا برچسب ’راننده پولی’ رو او بخورد. نیکولاس اما معتقد است که تواناییهایش راه او را به فرمول یک هموار کرده و در آینده این موضوع را اثبات خواهد کرد. وی می‌گوید:

" موتوراسپرت در حقیقت ورزش گرانی است... برای مسابقه دادن باید سرمایه داشته باشید، یا از طریق حمایت خانواده، یا اسپانسرها و یا هرچه دارید، اما همیشه پول از جایی [برای شما] می‌آید. اما من فکر می‌کنم که چند سال پیش مخصوصا برای رسیدن به فرمول یک، سیستم امتیازدهی سوپر لایسنس را ایجاد کردند تا از حضور هر کسی در این ورزش جلوگیری کنند، و مشخصا با توجه به نتایج سال‌های گذشته‌ام، بیشتر از حد نیاز امتیاز جمع کرده‌ام و احساس می‌کنم که لایق بودن در اینجا هستم و جایگاهم را بدست آوردم."

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد