موضوعات داغ

برنامه رانندگان صندلی عقب، نسخه‌ای از تخت گاز مخصوص بچه‌ها

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده بسیاری از مردم دنیا در خانه بمانند. این ماندن در خانه گاهی اوقات باعث می‌شود حوصله شما سررفته و به سراغ تماشای فیلم و سریال و کارهای دیگر بروید. اما شاید به این نکته توجه نکرده باشید که بچه‌ها بیشتر از بزرگسالان از این شرایط خسته شده‌اند.
اما به دلیل وجود سایت‌های مختلف نمی‌توان مطمئن بود چیزی که بچه‌ها تماشا می‌کنند برای آن‌ها مناسب است یا خیر. سرویس استریم ییپی که دسامبر ۲۰۱۹ تاسیس شده به همین منظور ساخته شده است. این سایت که نسخه کودکانه نتفلیکس است، محتواهایی دارد که برای بچه‌های ۲ تا ۱۰ ساله مناسب هستند. ییپی همچنین برنامه رانندگان صندلی عقب را پخش می‌کند که یک برنامه خودرویی مخصوص بچه‌هاست.

صندلی عقب

صندلی عقب

برنامه رانندگان صندلی عقب نسخه تخت گاز مخصوص بچه‌هاست. اما چون این بچه‌ها هنوز گواهینامه رانندگی ندارند، کل سریال یا در یک منطقه کنترل شده فیلمبرداری شده یا رانندگی خودرو برعهده یک بزرگسال است.
پخش برنامه رانندگان صندلی عقب از ۱۵ آوریل شروع شده و تاکنون ۱۰ قسمت از آن منتشر شده است. هر اپیزود فقط ۱۰ دقیقه طول می‌کشد چون مخاطب اصلی آن بچه‌ها هستند. در این برنامه همچنین شاهد حضور افتخاری گرگ لئون راننده مسابقه‌ای و جیسون تورچینسکی ژورنالیست حوزه خودرو هستیم.
جان چالدنکو سازنده این برنامه گفته است: وقتی بچه بودم همراه پدرم به نمایشگاه‌های خودرو می‌رفتم و هر بروشوری که می‌دیدیم برمی‌داشتم و هر ماشینی که درش باز بود سوار می‌شدم. با وجود اینکه تاکنون محتواهای زیادی برای بچه‌ها تولید کردم، اما برنامه رانندگان صندلی عقب برای من با بقیه متفاوت است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/1
juuuuuunam giulia khodrobank damet garm sobi halamo avaz kardi ba in axet
1399/2/2
از کجا میشه دانلود کرد این برنامه رو ؟