موضوعات داغ

با جزییات خارق العاده بی ام و i4 آشنا شوید + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با پایان دادن به زندگی دو برند فعال در خانواده الکتریکی و پلاگین هیبریدی شرکت خودروسازی بی ام و، یعنی دو خودروی i3 و i8 که با تایید شرکت خودروسازی بی ام و هیچ جایگزینی برای آنان در راه نیست، محصول جدیدی متولد خواهد شد که فعالیت این خودروساز باواریایی را متحول کرده و چشم انداز آینده این شرکت را در زمینه تولید وسایل نقلیه تمام الکتریکی دگرگون خواهد کرد.
بی ام و i4، برگ برنده کمپانی خودروسازی بی ام و در جامعه وسایل نقلیه تمام الکتریکی خواهد بود که باوجود لغو برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو 2020، به صورت آنلاین از سوی کمپانی خودروسازی بی ام و رونمایی شد. حال برای شناخت بهتر پرچم دار الکتریکی شرکت خودروسازی بی ام و، در ادامه فیلمی از معرفی دقیق "بی ام و i4" و بررسی جزییات خارق العاده آن آماده کرده ایم که می توانید با زیرنویس فارسی در خودروبانک تماشا کنید.
قبل از تماشای ویدیو، جالب است بدانید که شرکت خودروسازی "بی ام و" در نسخه نهایی اتومبیل که سال آینده وارد بازار خواهد شد، سعی می کند کمترین تغییرات ممکن را نسبت به نسخه کانسپت ایجاد کند و با تایید این شرکت، نزدیک به 85 درصد نسخه کانسپت i4 بدون تغییرات به نسخه نهایی اتومبیل خواهد آمد.
در بخش فنی، این خودرو نسل پنجم سیستم های محرک eDrive را دارد که مشابه آن در محصولاتی همچون شاسی بلند iX3 و خودروی iNext نیز فعالیت خواهند کرد. این سیستم محرک قادر به تولید 530 اسب بخار قدرت بوده و انرژی خود را از مجموعه باتری های قدرتمند 80 کیلوواتی تامین می کند که با یکبار شارژ کامل باتری ها، امکان حرکت تا حداکثر 600 کیلومتر را خواهد داشت، درحالی که "بی ام و" مدعی است با صرف تنها 6 دقیقه زمان و استفاده از شارژرهای سریع، می توان انرژی مورد نیاز برای طی کردن مسافت 100 کیلومتری را بدست آورد.
شرکت خودروسازی بی ام و تایید کرده که محصول تمام الکتریکی جدید آنان از سال آینده در شهر مونیخ و کارخانه اصلی این شرکت ساخته می شود و برای راه اندازی خط تولید آن، نزدیک به 200 میلیون یورو سرمایه گذاری شده است. در حال حاضر حدود 90 درصد تجهیزات تولیدی موجود در خط تولید، سازگاری کامل برای ساخت بی ام و i4 را دارند و تنها 10 درصد باقی مانده به تجهیزات و ماشین آلات جدید برای تولید این خودروی تمام الکتریکی نیاز دارد که تا سال آینده به خط تولید اضافه می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/4
عالی بود ولی یه مسئله ای ذهنمو درگیر کرد.ماشینی که الکتریکیه و دوستدار محیط زیست، چرا باید تو ساخت و تزیینش از چوب و برگ درختو فلان استفاده بشه؟ من خودم عاشق ماشینای تمام برقی ام.کاش تو ایرانم ماشینای برقیه درست و با کیفیت و با قیمت مناسب وجود داشت.