موضوعات داغ

سوختگیری جانبازان از طریق کارت ملی در جایگاه ها

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عنوان کرد که اعتبار سهمیه سوخت جانبازان شب گذشته واریز شده و سقف مجاز این سهمیه روزانه 200 هزار لیتر است و نباید از این سهمیه فراتر برود. این افراد می توانند در جایگاه های سوخت از طریق کارت بانکی سوختگیری کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های سامانه هوشمند سوخت آماده است و این تغییرات از روز گذشته در سامانه اعمال شده و هم اکنون سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارت های بانکی این افراد اعمال شده است و این افراد می توانند در جایگاه های عرضه سوخت حتی از طریق کد ملی و کارت های بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.
چندی پیش نیز کرامت ویس کرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که بر اساس مصوبه هیات دولت، اطلاعات 43 هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شد و با توجه به آمادگی زیرساخت های سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات در سامانه اعمال و هم اکنون همه سهمیه ترمیمی از طریق اعتباری در کارت های بانکی این افراد اعمال شده است.
وی در ادامه گفت: پلاک خودروی جانبازان در گذشته به نحوه دیگری بود، اما اکنون این تعدیل سهمیه در شرایطی صورت گرفته که همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست و کسانی که اطلاعات آنان از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت پخش فرآورده های نفتی ارسال شده می توانند از این سهمیه استفاده کنند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/2/10
به نظر من کارت سوخت همه معلولین و جانبازان و اگه توسط کارت ملی یا عابر بانک معرفی شده سوختگیری بشه خیلی بهتره .چون برای تعویض پلاک وقتی هودروشونو عوض میکنن دیگه نیاز به تعویض کارت سوخت ندارن و تعویضش شامل مراحل اداری و مرور زمان نمیشه..چون عابر بان رو میشه سریع تعویض کرد ..هم مشترک راحت میشه هم وزارت نفت ..اگرم میشد برای همه اینکارو کرد که خیلی بهتر..دیگه واسه فروختن ماشین نیاز به کارت و تعویض و تحویل سوخت نیست..یه کم در این مورد تفکر کنیین به نظرم میسره..اینجوری هر شخصی که خودرو داره مالک بنزین خودشم هست و میتونه برای خودروی جدید هم که میخره از سهمیه شخصی ذخیره شده تو عابر بانک یا کارت ملیش استفاده کنه...یعنی خودرو وقتی به فروش میره هیچگونه بنزینی باهاش به خریدار تعلق نمیگیره..خواهشا قدری به این روش تعقل کنین ..
نبینین کی میگه...ببینین چی میگه
1399/2/10
بهترین راه اینه که هر کسی سهمیه سوختشو تو عابر بانکی که به تعویض پلاک معرفی میکنه ذخیره بشه..اینجوری وزارت نفت هم از صدور کارت سوخت و ...خلاص میشه..مردمم به خاطر کارت سوخت اسیر و اواره نمیشن ..