موضوعات داغ

تعدیل نیروی 9000 نفری رولزرویس به دنبال شیوع ویروس کرونا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شیوع ویروس کرونا در جهان، مشکلات زیادی برای صنایع کوچک و بزرگ بوجود آورده است و صنعت خودروسازی هم به عنوان یک صنعت بزرگ جهانی با مشکلات زیادی روبرو شده است. این اپیدمی منحوس تاکنون بسیاری از شرکت های خودروسازی را درگیر خود کرده و آنان را مجبور به تعطیلی موقت کارخانه های خود کرده است. نه تنها کارخانه های تولید اتومبیل، بلکه بسیاری از کسب و کارهای دیگر شرکت های خودروسازی را هم تحت تاثیر خود قرار داده است که در این خصوص می توانیم به شرکت رولزرویس و بخش تولید کننده موتور هواپیمای آن اشاره کنیم که شیوع ویروس کرونا و روبروساختن صنعت هوایی با یک بحران جدی، باعث شده تا این بخش از شرکت رولزرویس یک تعدیل نیروی گسترده برای جبران خسارت های خود انجام دهد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، کمپانی رولزرویس به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین تولید کننده موتور هواپیما در جهان که بخش قابل توجهی از نیاز شرکت های بوئینگ و ایرباس را تامین می کند، با شیوع ویروس کرونا و آسیب دیدن صنعت هوایی جهان، مجبور به کاهش فعالیت و همچنین اخیرا مجبور به تعدیل چندین هزار نفری نیروی کار خود شده است. در این خصوص منابع خبری مدعی هستند که شرکت رولزرویس حداقل 9000 نفر از کارکنان و پرسنل خود را اخراج و یا تعدیل کرده است.
مدیر ارشد اجرایی کمپانی رولزرویس در گفتگو با منابع خبری اعلام کرد که این اقدام و تعدیل نیرو، بخشی از تصمیمات و استراتژی ما برای هماهنگ شدن با تقاضای صنعت هوایی در آینده خواهد بود و از آنجایی که طی ماه های گذشته بخش قابل توجهی از خطوط هوایی غیرفعال شده اند و تقریبا هیچ پرواز بین المللی و مسافری صورت نگرفته است، مجبور هستیم تا ظرفیت های خود را به حداقل برسانیم و از کاهش نقدینگی و رشد هزینه های مازاد خود جلوگیری کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد