موضوعات داغ

از یکشنبه 4 خرداد چه خودروهایی توسط ایران خودرو و سایپا پیش فروش می شوند؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به آن که فردا پیش ثبت نام فروش فوق‌العاده مخصوص عید فطر ایران خودرو و سایپا آغاز می شود این دو خودروساز لیست محصولات ارائه شده در این طرح فروش را اعلام کردند.
بر همین اساس محصولات ارائه شده از جانب ایران خودرو شامل ۴۰۵ slx، رانا، ۲۰۶ تیپ ۲ و پارس tu۵ خواهد بود و شرکت سایپا نیز خودرو های تیبا، تیبا ۲، ساینا، وانت۱۵۱، نیسان بنزینی، نیسان دوگانه و وانت زامیاد (ریچ) را برای این دوره از فروش فوق‌العاده در نظر گرفته است.
لازم به ذکر است که پیش ثبت نام این برنامه فروش فوق العاده از روز یکشنبه ۴ خرداد آغاز می شود و ضروری است متقاضیان با مراجعه به سایت شرکت‌های خودروسازی پیش ثبت نام اولیه را انجام داده و در ادامه برای احراز هویت به سامانه "امتا" ورود کرده و مراحل لازم را طی کنند. پس از این مرحله دوباره به سایت خودروسازی مراجعه کرده و با معرفی حساب، برای خرید خودرو اعلام آمادگی کنند.
مابقی فرآیند ثبت نام به روز چهارشنبه موکول می‌شود که متقاضیان خرید خودرو در آن باید ۵۰ درصد هزینه خرید خودرو را در دست داشته باشند؛ هزینه ثبت نام در ایران خودرو در حساب شخص متقاضی بلوکه اما در خودروسازی سایپا هزینه پیش ثبت نام در حساب واسطی بین خودروساز و متقاضی ضبط می شود.
گفته می شود که افرادی که در ساعات اولیه اقدام به ثبت نام کنند با افرادی که آخرین لحظه اقدام به واریز وجه می کنند هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و همگی شانس یکسانی در قرعه کشی‌ها دارند.
با پایان یافتن مهلت یک هفتگی ثبت نام و با کمک قرعه کشی ثبت نام کنندگان نهایی مشخص شده و پس از گذشت ۷۲ ساعت از اتمام دوره زمانی ثبت نام، فهرست اسامی انتخاب شدگان از سایت ایران خودرو و همچنین ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد. در این زمان اگر ثبت نام کنندگان نهایی در مدت ۴۸ ساعت اقدام به تکمیل وجه از طریق سایت فروش اینترنتی نکنند ثبت نام آن ها لغو شده و وجوه پرداختی در مدت هفت روز به آن ها عودت داده خواهد شد.
از جمله شرایط لازم برای شرکت در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در ۳۶ ماه اخیر از ایران خودرو و سایپا، دارا بودن سن حداقل ۱۸ سال و ارایه گواهینامه رانندگی است.
لیست محصولات ارائه شده در فروش فوق العاده عید فطر:

خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا

خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد