موضوعات داغ

بوتاس، آماده جنگ با همیلتون بر سر قهرمانی

عکس مطلب اول
ولتری بوتاس، راننده تیم فرمول یک مرسدس، معتقد است که اماده به چالش کشیدن هم‌تیمی خود، یعنی لوئیس همیلتون می‌باشد. بوتاس در روز سه‌شنبه هفته گذشته، با خودروی W09 فصل 2018 تیم مرسدس در پیست سیلوراستون تستی را پشت سر گذاشت تا بعد از دوری بلند مدت رانندگان از پیست، بتواند وضعیت خود را محک بزند. وی در این باره گفت:

واقعا احساس می‌کنم که این تعطیلات اضافه و غیر منتظره، فقط برایم خوبی داشته است، به عنوان یک راننده دوران نادری را تجربه می‌کنم و زمان بسیار زیادی در اختیار دارم و می‌تواند کارهای مختلفی انجام دهم. همچنین زمان دارم تا روی خودم تمرکز کنم، خودم را از لحاظ فیزیکی و ذهنی تقویت کنم.
قطعا فصل خاصی خواهد شد، زیرا مشخصا کوتا‌ه‌تر از فصل‌های عادی است. هر اشتباهی برای شما گران‌تر از قبل تمام خواهد شد، و ثبات حرف اول را می‌زند. من این موضوع را در بارسلونا ثابت کردم. احساس می‌کردم در چند پیچ پیشرفت داشتم و در طول قرنطینه بر روی دیگر مسائل رانندگی تمرکز کرده‌ام. فقط احساس می‌کنم راننده کامل‌تری شدم، و از لحاظ فیزیکی در بهترین شرایط هستم، پس امیدوارم این مورد نتیجه بدهد، اما از لحاظ ذهنی بسیار مطمئن هستم. وضعیت خوبی دارم و بدون شک تمام توانم را خواهم گذاشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/3/26
عمرا بوتاس بتونه جای همیلتون رو بگیره نه تنها بوتاس بلکه وتل و بوتاس باهم هم نمی توانند جای همیلتون را بگیرند همیلتون یک راننده افسانه ای هست مانند شوماخر.همیتون با تایر های کهمنه با تمامی رانندگان فرمول وان برابر است .
بوتاس در تمام این ایام تعطیلات کرونا فقط با همسرش دوچرخه سواری کرده و خوش گذرانیده نتیجه را در مسابقات بعد کرونا خواهیم دید.
فقط ای کاش در کشوری مانند آلمان بودم تا ببینیم می توانستم تنها رقیب همیلتون باشم یا نه.