موضوعات داغ

راهنمای خرید فلش مموری مخصوص ماشین بازها

عکس مطلب اول

فلش مموری یکی از لوازم پرطرفدار و پرفروش در دنیای لوازم دیجیتال بوده که امروزه علاوه بر وظیفه خود که ذخیره سازی اطلاعات است، کاربردهای دیگری نیز دارد و دلایل خرید فلش مموری نسبت به گذشته افزایش یافته است. در این بین خرید فلش برای علاقمندان به خودرو و ماشین بازها نیز شیوه خاص خود را دارد و این گروه از مصرف‌کنندگان به دنبال نوع خاصی از حافظه‌های قابل حمل هستند تا اتومبیل خود را خاص‌تر جلوه دهند.

اوایل دهه هشتاد خورشیدی بود که مصرف‌کنندگان ایرانی برای نخستین بار با فلش مموری یا حافظه جانبی قابل حمل آشنا شدند. این قطعه الکترونیکی انقلابی در صنعت ذخیره‌سازی داده‌ها ایجاد کرد اما بیشتر از همه ماشین بازها بودند که از مزایای خرید فلش مموری برخوردار شدند.

این قطعه کوچک و نوآورانه قادر بود تا حجم زیادی از محتوای چندرسانه‌ای نظیر ویدیوکلیپ و موسیقی را در فضای اندکی ذخیره کند. بنابراین دیگر نیاز نبود نگران خش افتادن بر روی دیسک‌های لیزری خود باشید یا برای حمل و نقل آن‌هاکیف‌های خاص و گران‌قیمت تهیه کنید، چرا که خرید فلش مموری می‌توانست تمامی نیازهای مخاطب را پاسخ دهد.

فلش مموری طرح کلید مرسدس بنز و بی ام و

خرید فلش مموری طرح کلید خودرو

خرید فلش مموری از نوع خودرویی!

مدتی طول کشید تا سازندگان فلش مموری نسبت به ساخت مدل‌های مدنظر ماشین بازان اقدام کنند. علاقمندان به خودرو و افراد ماشین باز به طور معمول خودروهای خود را با لوازم زینتی مختلفی می‌آرایند. برچسب‌ها، لوگوها، طرح‌ها و پرچم‌ها بخشی از این تجهیزات هستند. با توجه به گستردگی کاربرد فلش مموری در دنیای امروز و قابلیت استفاده در تمامی دستگاه‌های چندرسانه‌ای، خرید فلش خاص و منحصر به فرد امروزه برای ماشین بازها اهمیت خاصی دارد.

البته علاقه به دنیای خودرو منحصر به ماشین بازها نیست و افراد زیادی هستند که مالک هیچ خودرویی نیستند اما دوست دارند لوازمی همچون ماگ و ماکت را با طرح خودرو خریداری کنند. طبیعی است که آن‌ها نیز علاقه به خرید فلش مموری با طرح‌هایی مرتبط به دنیای خودرو داشته باشند. در هر صورت شرکت‌های سازنده فلش مموری تصمیم گرفته‌اند برای این دو گروه خاص از مصرف‌کنندگان، حافظه‌هایی با طرح و شکل مرتبط با حوزه خودرو طراحی کنند و امیدوارند این اجناس مورد پسند آن‌ها قرار گیرد.

بسیاری از فلش‌های ساخته شده با طرح خودرو صرفا حافظه‌هایی ارزان‌قیمت هستند که با هدف فروش عمده به مالکان خودروها ارائه شده‌اند. این مدل از فلش مموری معمولا کیفیت ساخت قابل توجهی ندارد و از سوی دیگر نمی‌توان به مقاومت آن در برابر رطوبت یا گرد و خاک اعتماد داشت. بنابراین پیشنهاد می‌شود افرادی که علاقه دارند تمامی وسایل خود را براساس موضوعات مرتبط به دنیای خودرو خریداری کنند، به دنبال فلش مموری باکیفیت‌تری باشند.

خرید فلش مموری طرح ریموت مرسدس بنز

فلش مموری طرح ریموت بنز

یکی از گزینه‌های خوب برای خرید فلش مموری با طرح خودرو، فلش مموری طرح ریموت بنز با ظرفیت شانزده گیگابایت است. با خرید فلش طرح بنز شما یک حافظه جانبی زیبا و کاربردی خواهید داشت که در برابر آب، ضربه، شوک و لرزش مقاومت دارد و با طرحی شبیه به ریموت محصولات مرسدس بنز، نیاز زیبایی شناسی ماشین بازها را پاسخ می‌دهد.

علاوه بر موارد گفته شده این فلش مموری در یک جعبه قرار دارد و می‌توانید آن را به افراد علاقمند خودرو که در بین اطرافیان شما حضور دارند، هدیه بدهید. این فلش مموری از رابط USB 2.0 استفاده می‌کند و درب آن هنگام استفاده جدا می‌شود. بنابراین در صورتی که از فلش مموری طرح ریموت بنز در خودرو استفاده می‌کنید، باید مراقب گم شدن درب آن باشید.

فلش مموری طرح ریموت پورشه

خرید فلش مموری طرح ریموت پورشه

فلش مموری طرح ریموت پورشه

اگر کمی سخت‌گیر هستید و به دنبال اجناس خاص می‌گردید، ما به شما خرید فلش مموری طرح ریموت پورشه با ظرفیت 32 گیگابایت را پیشنهاد می‌کنیم. این فلش مموری خاص به اندازه نمونه قبلی در برابر اجسام خارجی مقاوم نیست ولی همچنان با دارا بودن یک جعبه زیبا، هدیه‌ای مناسب برای افراد علاقمند به خودرو محسوب می‌شود.

علاوه برآن با خرید فلشطرح ریموت پورشهمی‌توانید از این قطعه به عنوان جاسوئیچی استفاده کنید و نگرانی چندانی بابت حمل و نقل آن نخواهید داشت. فلش مموری طرح ریموت پورشه فاقد درب است و قسمت رابط آن به صورت کشویی درون بدنه مخفی می‌شود. بنابراین هنگام استفاده از این فلش مموری، دغدغه گم شدن درب آن را نخواهید داشت و این وسیله برای استفاده در خودرو کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

فلش مموری طرح ریموت آئودی

فلش مموری طرح ریموت آئودی

و در نهایت به سومین پیشنهاد خرید فلش برای ماشین بازها می‌رسیم. فلش مموری طرح ریموت آئودی با ظرفیت 64 گیگابایت که در ابعاد و اندازه‌ای برابر با ریموت خودروهای آئودی ساخته شده است. این فلش مموری نه جعبه‌ای دارد و نه در برابر اجسام خارجی مقاومتی از خود نشان می‌دهد اما بیشترین حجم ذخیره سازی اطلاعات را در بین سه گزینه پیشنهادی به خود اختصاص داده است.

با توجه به اینکه فلش طرح ریموت آئودی درب دارد، چندان مناسب استفاده در فضای کابین خودرو نیست اما علاقمندان به خودرو می‌توانند با خرید فلشطرح ریموت آئودی، علاوه بر بهره‌مندی از یک حافظه جانبی با قابلیت ذخیره سازی بالا، عشق و علاقه خود به دنیای خودرو را در محل کار یا تحصیل زنده نگه دارند.

پیشنهاد ویژه، خرید فلش با طرح ریموت خودروهای مرسوم بازار

سال‌ها است که خودروهای پژو روی خط تولید ایران خودرو قرار دارند و محصولات بسیاری با برند پژو در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفته است. با توجه به حجم انبوه خودروهای پژو در بازار کشورمان، طبیعی است که شاهد عرضه انواع اکسسوری با برند پژو باشیم و فلشممورینیز یکی از همین لوازم جانبی محسوب می‌شود و خرید فلش مموری طرح ریموت پژو قرار است تا کلکسیون پژو دوستان را تکمیل کند.

با خرید فلش طرح ریموت پژو شما یک حافظه جانبی با ظرفیت هشت گیگابایت و رابط USB 2.0 دریافت خواهید کرد که در برابر ورود آب و گرد و خاک مقاومت دارد. قیمت مناسب این فلش مموریدر کنار قابلیت‌های مناسبی که ارائه می‌کند، این قطعه را به وسیله‌ای جذاب و دوست داشتنی برای مالکان خودروهایی همچون پژو 405، پژو پارس و پژو 206 تبدیل خواهد کرد.

خودروهای برند کیا نیز در طی دو دهه اخیر حضور موفقی را در بازار خودرو ایران تجربه کرده‌اند و حتی در مواردی همچون کیا سراتو و کیا ریو، شاهد مونتاژ آن‌ها توسط خودروسازان داخلی بودیم. کیا امروز یکی از محبوب‌ترین برندها در سطح ایران و جهان است و لوازم جانبی مختلفی با این برند در فروشگاه‌ها به چشم می‌خورد. یکی از این اکسسوری‌ها، فلشمموریطرح ریموت کیا است.

با خرید فلش مموری طرح ریموت کیا شما حافظه جانبی قابل حمل با ظرفیت 32 گیگابایت و رابط USB 2.0 خواهید داشت که به نسبت قیمتش ارزش خرید بسیار بالایی را ارائه می‌کند. این فلشمموریدر برابر نفوذ آب یا گرد و خاک مقاوم است و سرعت عملکرد مناسبی نیز دارد. شاید تنها نکته منفی برای خرید فلشطرح ریموت کیا درب جداشونده آن باشد که برای نگهداری در خودرو به دقت و مراقبت نیاز دارد.

خرید فلش مموری ماشین بازی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد