موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 پلاس توسط مدیران خودرو اعلام شد + جدول مرداد ۹۹

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 پلاس و هفت محصول دیگر را اعلام کرد. در شرایط فروش اعتباری مدیران خودرو، محصولاتی همچون ام وی ام X22، ام وی ام X33s و ام وی ام X33s فیس لیفت و ام وی ام X55 عرضه شده‌اند.

برای خرید ام وی ام 315 پلاس و هفت محصول دیگر مدیران خودرو به روش اعتباری، می‌توانید نیمی از مبلغ بهای خودرو یا کمتر از آن را به عنوان پیش پرداخت ارائه نموده و سایر مبلغ را در اقساط 12 الی 60 ماهه بازپرداخت نمایند.

در شرایط فروش مدیران خودرو، دو محصول ام وی ام 315 پلاس و ام وی ام X33S AT Sport خودروهای جدید این شرکت هستند که در طی چندماه اخیر به بازار عرضه شده‌اند و حال مشتریان قادر به خرید این خودروها هستند. دیگر محصول جدید مدیران خودرو یعنی ام وی ام X55‌ نیز در این شرایط حضور دارد.

دیگر محصولات پرفروش مدیران خودرو نیز در این لیست حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ام وی ام X22 اشاره کرد. مشتری با استفاده از این شرایط قادر است تا نسبت به خرید ام وی ام X22 به صورت اعتباری و در دو تیپ دنده‌ای و یک تیپ اتوماتیک اقدام کنند.

جزئیات شرایط فروش ام وی ام

تمامی خودروهای حاضر در شرایط فروش ام وی ام با موعد 45 روز کاری قابل تحویل هستند و تمامی خودروها در مدل 99 تحویل مشتری می‌شوند. نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته شده برای این شرایط 21 درصد و نرخ سود انصراف نیز 12 درصد اعلام شده است.

علاوه برآن لازم است تا مشتری یک فقره چک تضمین معادل 120 درصد اصل و فرع تسهیلات به مدیران خودرو ارائه کند.

چگونه برای خرید محصولات جدید مدیران خودرو اقدام کنیم؟

برای سهولت در خرید خودروهای مدیران خودرو، نمایندگی رضایی روشن تهران شرایط ویژه ای را برای خریداران اعلام کرده که می توانید به شماره واتساپ 09915010148 پیام دهید تا این نمایندگی با شما تماس بگیرد. همچنین می توانید برای مشاوره با همین شماره تماس بگیرید.

در ادامه می‌توانید شرایط فروش ام وی ام 315 پلاس و هفت محصول دیگر مدیران خودرو را ملاحظه نمائید:

شرایط فروش ام وی ام

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/5/23
چند سال پیش هوس کردم ام وی ام 315 بخرم ولی به طور اتفاقی فهمیدم یکی از دوستام این ماشینو خریده. منو سوار کرد. بعدش به مدت چند ماه از ماشین جماعت حالم به هم میخورد. سواری خشک، صدای موتور وحشتناک، پلاستیک خشک و حال به هم زن داشبورد. مدل های دیگه ام وی ام و نمیدونم ولی مدل 315 یه افتضاح کامله
1399/5/23
من یکیشو دارم مدل نود و هفت بیست هزار کار کرده مشتری پیدا کنید بفروشمش