موضوعات داغ

عصبانیت مردم از فعالیتهای اضافی توتو وولف در فرمول یک

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

توتو وولف به خوبی می‌داند که فعالیتهای اضافی او در فرمول یک باعث عصبانیت مردم می‌شود اما باز هم عنوان داشته است که تضادی در فعالیتهایش نیست!

مدیر تیم مرسدس، که هم اکنون در حال تصمیم گیری در مورد آینده می‌باشد با توجه به اینکه نقشی که او هم اکنون ایفا می‌کند در انتهای سال 2020 به پایان خواهد رسید، در مورد سایر مشغولیات و سرمایه گذاریهایش و اینکه او نبردهای زیادی انجام داده است، مورد پرسش قرار گرفت.

وولف در استون مارتین و ویلیامز سهامدار است، در وسط حماسه کپی سازی ریسینگ پوینت RP20 قرار دارد، در قلب اختلاف نظرها درباره توافق کنکورد بین دیگر نقشهای گزارش شده از جمله مدیریت برنامه راننده جوان مرسدس قرار داشته است.

او برای روشن شدن موضعش، درخواست زمان کرد.

وولف در مسابقه بزرگ اسپانیا، به خبرنگاران گفت:

تضادی در این فعالیتها وجود ندارد.

اما می‌فهمم که بعضی از مردم بابت آن عصبانی هستند و بعضی دیگر آن را درک می‌کنند و مهم این است که آن را بتوانیم از هم تشخیص دهیم که من این کار را می‌کنم.

من کاملا می‌فهمم که اگر شما در طی چند سال موفق عمل کرده باشید و مثل من کارآفرین باشید، همانطوریکه من بوده‌ام، داشتن روابط غیر مستقیم با ورزشکاران در ورزش، این آزار دهنده است.

اگر من طرف دیگر بودم این موارد را نیز انتخاب می‌کردم.

یک نکته اساسی در خصوص من وجود دارد: وقتی به مرسدس پیوستم، تصمیم گرفتم و این یک بحث و گفتگوی جدی با مرسدس بود که همه کارها را به نفع ورزش انجام دهم.

بنابراین برای روشن شدن مطلب، من سهامم در ویلیامز را فروختم اما آنها را پس گرفتم، زیرا آنها در شرایط سختی هستند و آخرین پرداخت وصول نشد. این چیزی نیست که من می‌خواستم و این موضوع را برای مرسدس روشن کردم که اولویت اصلی من با فروش سهام آنهاست.

بنابراین فرآیندی که کلر ویلیامز و تیم شروع کرده‌اند چیزی است که من از آن استقبال می‌کنم زیرا به من اجازه خواهد داد تا بتوانم سهامم را بفروش برسانم. این شماره یک است.

توتو ولف، مدیر تیم فرمول یک مرسدس
او در خصوص سهام آستون مارتین ادامه داد:

سرمایه گذاری اندکی در آستون مارتین انجام داده‌ام. من از یک شرکت اتوموبیل سازی سهام اندکی خریده‌ام که هیج سهم مستقیمی از تیم فرمول یک ندارد و به سادگی امسال نشان خود را بر روی ردبول و سال آینده بر روی ریسینگ پوینت قرار می‌دهد.

من به دید یک سرمایه گذاری خوب به آن نگاه می‌کنم. من محصولاتش را دوست دارم، تیم مدیریت جدید فوق‌العاده است. همانطوری که با دایملر توافق شده بود بدون هیچ دخالتی، من در هیئت مدیره هیچ جایگاهی ندارم. من مشاور نیستم، مجری نیستم و فقط ناظر اتفاقاتی هستم که روی می‌دهند.

وولف همچنین گفت که وقتی صحبت از مدیریت رانندگان جوان است، از بیرون شاهد وقایع است. وی اضافه کرد:

من از مدیریت مستقیم راننده‌ها خودداری کردم. همه اینها زیر نظر MGP، تیم فرمول یک مرسدس است.

ما مثل سایر تیمهای بزرگ تلاش کرده‌ایم تا نگاه دقیقی به استعدادهایی که در کارتینگ وجود دارند داشته باشیم همچون فراری، که فعالیتهای خود را در برنامه جوانان گسترش داده است و تعدادی راننده جوان بسیار امیدوار کننده نیز داریم. ما این را از چند سال قبل شروع کردیم و ردبول نیز همین کار را انجام داده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد