موضوعات داغ

برای خرید ام وی ام X22 به چه بودجه‌ای نیاز داریم؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ام وی ام X22‌ را می‌توان یکی از موفق‌ترین کراس‌اوورها در بازار داخلی دانست و حتی شاید بتوان این خودرو را برتر نسبی در میان رقبا قلمداد کرد. از اواسط دهه نود خورشیدی و با افزایش تمایل مشتریان به خرید خودروهای هاچ‌بک کراس، هرکدام از تولیدکنندگان خودرو در کشورمان سعی کردند تا محصولی را در این رده به بازار عرضه کنند. سهم مدیران خودرو در این بین ام وی ام ایکس 22 بود.

ام وی ام X22 در بازار ایران با محصولاتی همچون لیفان X50، دانگ فنگ H30 کراس و جک S3 رقابت می‌کند. رنو ساندرو استپ وی نیز رقیبی قدرتمند برای ام وی ام X22 محسوب می‌شود که تولید آن از مدتی پیش متوقف شده است. در این بین ام وی ام X22 به لطف بهره‌مندی از امکانات رفاهی متعدد، طراحی زیبا و شرایط فروش منعطف به آمار فروش خوبی دست یافته است.

همچنین بخوانید: چانگان CS35 در برابر ام وی ام X22؛ بررسی کراس‌اوورهای ریزنقش چینی

تولید ام وی ام ایکس 22 از سال 95 آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد. این خودرو در دو نسخه‌ دنده‌ای و اتوماتیک و با تریم‌های مختلف از امکانات رفاهی به بازار عرضه شده است. مدیران خودرو نیز از مدتی قبل این خودرو را به سیستم کنترل پایداری مجهز کرده است که قابلیتی برتری‌بخش در دنیای کراس‌اوورهای اقتصادی محسوب می‌شود، چرا که اکثر کراس‌اوورهای تولید داخل از داشتن سیستم کنترل پایداری محروم هستند.

قیمت ام وی ام X22 در نسخه صفر و کارکرده

قیمت این محصول از سوی مدیران خودرو بین 265 الی 327 میلیون تومان بسته به تیپ و امکانات تعیین شده است. فروش اقساطی مدیران خودرو نیز همانند گذشته ادامه دارد و می‌توانید از مزایای این شرایط فروش منعطف بهره‌مند شوید.

ام وی ام x22

اما اگر علاقمند به خرید گزینه‌های کارکرده دارید، باید بدانید که برای خرید ام وی ام X22 به حداقل بودجه‌ای در حدود 200 میلیون تومان نیاز دارید و بهترین گزینه‌ها برای خرید ام وی ام X22، در بازه قیمتی 250 الی 300 میلیون تومان قرار دارند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تقاضا برای خرید ام وی ام X22 اتوماتیک بیشتر از نسخه دنده‌ای است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/6/11
سلام آیا فروش قصدی x22دنده ای هم دارید