موضوعات داغ

نیم‌نگاه مک‌لارن به بازگشت فراری به رقابت در بالای جدول

عکس مطلب اول

فصل 2020 یکی از آن‌هایی است که فراری می‌تواند فراموشش کند، اما آندریاس سایدل، مدیر تیم مک‌لارن، می‌گوید که رقیب آن‌ها می‌تواند با قدرت به پیست برگردد. دو پودیوم کسب شده توسط چارلز لکلرک نمی‌تواند این حقیقت را از پنهان کند که اسکودریا اصلا در حد انتظار ظاهر نشده است. سباستین فتل در حال حاضر در رده سیزدهم جدول قهرمانی سال رانندگان جای گرفته ولی در تلاش است تا ناامید نشود. در آن طرف گاراژ فراری اما شرایط برای لکلرک متفاوت می‌باشد. با این حال سایدل می‌گوید که مک‌لارن، فراری را دست کم نخواهد گرفت:

انتظار دارم [در مونزا] رقابت نزدیکی با ریسینگ پوینت و رنو داشته باشیم. از نتایج کشب شده در این‌جا (بلژیک) و همه چیزهایی که دیدیم، و همچنین نظرات خود اعضای فراری، می‌توان برداشت کرد که آن‌ها در آن‌جا هم مشکل خواهند داشت. پس خوشبختانه فرصتی دیگر فراهم شده تا امتیازات بیشتری کسب کنیم، مثل کاری که این‌جا انجام دادیم. این مورد فرصت خوبی در اختیار ما می‌گذارد تا نسبت به رقبایی که در بعضی از پیست‌های دیگر بهتر هستند امتیاز بیشتری کسب کنیم.

نکته مهمی که ما هیچوقت آن را پشت گوش نمی‌اندازیم این است که فراری را نباید دست کم گرفت و آن‌ها در هر مقطعی از فصل می‌توانند به این جنگ برگردند چون تجربه، نیروی کار و زیرساخت خوبی دارند. مطمئنم که فقط زمان، تنها متغیر مسئله بازگشت فراری است و آن‌ها به روند خوب باز خواهند گشت. دلیل ناراحتی ما از این‌که نتوانستیم [در اسپا] بیشتر امتیاز کسب کنیم نیز همین است.

مک‌لارن در حالی پای به پیست مونزا می‌گذارد که 7 امتیاز بیشتر از فراری دارد و در تلاشند تا این فاصله امتیازی را بیشتر کنند تا هم در رقابت با رنو و ریسینگ پوینت عقب نمانند، هم از خطر بازگشت فراری کمی در امان باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد