موضوعات داغ

عملکرد ام وی ام X22 در تست تصادف چگونه است؟ + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

ام وی ام X22 را می توان نسخه اسپرت و جوان‌ پسندانه تر از خودروی ام وی ام X33 دانست که با هدف تسلط بر بازار کراس‌ اوورهای سایز کوچک به بازار عرضه شده است. این خودرو از ظاهری تهاجمی و اسپرت بهره می برد و با استفاده از گیربکس چهارسرعته اتوماتیک، نسخه متفاوتی از یک خودرو چینی اقتصادی در بازار کشور به نظر می‌ رسد.

در بازار کشور می توان خودروهای مختلفی همچون چانگان CS35، جک S3، لیفان X50 و رنو ساندرو استپ وی را از رقبای ام وی ام X22 دانست. این خودرو در چند تیپ مختلف با امکانات و تجهیزات متنوع به بازار ارائه شده و مشتریان قادر به انتخاب این خودرو با گیربکس دستی یا اتوماتیک هستند. علاوه بر این شرکت مدیران خودرو ام وی ام X22 را در نسخه‌ های جدید به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی مجهز کرده که امروزه یک آپشن بسیار مهم و حیاتی برای هر کراس‌ اووری در جهان محسوب می ‌شود.

ام وی ام ایکس 22

فضای داخلی ام وی ام X22 ظاهری مدرن دارد که متفاوت از رقبایش به نظر می‌ رسد. فضای داخلی ام وی ام X22 برای یک خانواده چهارنفره کافی به نظر می ‌رسد و امکانات رفاهی آن پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود. ترمزگیری و فرمان پذیری ام وی ام X22 نیز به نسبت قابل قبول بوده و انتظارات شما از یک کراس اوور را برآورده خواهد کرد.

در کنار تمامی این موارد، ارائه خدمات فروش و پس از فروش گسترده و رضایت ‌بخش توسط مدیران خودرو سبب شده تا ام وی ام X22 بتواند به آمار فروش بالایی در بازار ایران دست پیدا کند. تیپ ‌بندی متنوع ام وی ام X22 نیز به خریداران بازه گسترده‌ ای برای انتخاب داده و آنان را قادر می سازد تا براساس بودجه خود بتوانند صاحب یکی از مدل های محبوب ام وی ام X22 شوند.

فرقی نمی کند کدام مدل را خریداری کنید، زیرا ام وی ام X22 در تمامی تیپ بندی خود از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که خروجی قدرت آن در 6000 دور بر دقیقه به حداکثر 105 اسب بخار و همچنین خروجی گشتاور آن در محدوده 2750 دور بر دقیقه به چیزی حدود 135 نیوتن متر خواهد رسید.

حال در ادامه، نگاهی به سطح ایمنی و مقاومت این خودرو در تست تصادف خواهیم داشت که جزییات بیشتر آن در فیلم زیر آمده و می توانیم عملکرد نسبتاً خوبی را از این خودروی کراس اوور سایز کوچک شاهد باشیم.

خرید ام وی ام X22

برای خرید این خودرو می‌توانید به شماره 09915010148 از طریق واتسپ پیام دهید، و نمایندگی رضایی روشن تهران با شما جهت مشاوره تماس خواهد گرفت. در صورت تمایل می‌توانید از طریق همین شماره با کارشناسان فروش این نمایندگی نیز تماس بگیرید. در صورت خرید از این نمایندگی در تهران، یک سال کارواش رایگان به خریدار هدیه داده می شود.

همچنین می توانید در وبسایت رضایی روشن تمامی اطلاعات محصولات مدیران خودرو را مشاهده و از آخرین شرایط فروش آگاه شوید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/6/25
ایکس۲۲ شاید کمی ضعیف باشه موتورش اونم تو نسخه اتوماتیک، ولی ایمنی واقعاً خوبی داره حتی نسبت به ال نود و ساندرو
1399/9/15
X22 در نمونه اتومات شتاب و کشش ضعیفی داره ولی در نمونه دستی اینگونه نیست و شتابش حدود ۱۲ الی ۱۳ ثانیه هست که با پارس تی یو ۵ برابره و کشش این خودرو هم با پارس تی یو۵ برابره. ایمنی و کیفیت این خودرو هم عالی هست در قیمتش. آپشن های خیلی خوبی داره و ظاهرش هم از در قیمتش از همه بهتره و حتی با خودروهای گران قیمت مثل پژو ۲۰۰۸ و تیوولی و کپچر هم میتونه در ظاهر رقابت کنه.
در کل خواستید x22 بخرین، بخرید .عالی هست.ولی این نکته رو هم در نظر داشته باشید که فقط دنده ای بخرید