موضوعات داغ

گزارش نمایشگاه خودروی کرمان بهمراه گالری عکس

عکس مطلب اول
عکس و گزارش از: سینا سندی

ای کاش خوب..... ولی افسوس!!؟
ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات وابسته در محل دائمی نمایشگاه های شهر کرمان در حالی برگزار شد که شرکت کننده ها 90 در صد از چین و 10 درصد دیگر به صورت مساوی بین کره، ژاپن و فرانسه تقسیم شده بود.
این نمایشگاه از 6 بهمن ماه تا 9 بهمن ماه 94 از ساعات 15 الی 21 و همچنین امکانات نه چندان در خور یک نمایشگاه بین المللی در خدمت بازدید کنندگان بود.
فضای نمایشگاه بین المللی کرمان بسیار وسیع می باشد ولی متاسفانه مهندسی و اجرای بنا و سالن های نمایشگاهی و محل بر پایی غرفه ها بسیار کوچک و نامتناسب طراحی و ساخته شده است.
کرمان خودرو پرقدرت با نمایش تمامی محصولات حال حاضر بازار و محصولات آینده نظیر جک S5 اتوماتیک و لیفان 820 و با نمایش BYD S6 که توسط شرکت کارمانیا از زیر مجموعه های کرمان خودرو می باشد، در این نمایشگاه حضور داشت.

خودروی بی وای دی S6 در نمایشگاه کرمان رونمایی شد

راین خودرو نیز خیلی آرام در گوشه سالن با دو دستگاه ولکس C30 اتوماتیک و دستی تقریباً فیس لیفت حضور داشت، ولی انگار به معرفی محصولات خود برای بازدیدکنندگان این نمایشگاه هیچ نیازی نداشت،البته معرفی یک محصول جدید نیز در این غرفه چشم همگان را به خود جلب می کرد، راین D60 که محصولی از فاو موتورز می باشد و قرار است با قیمتی نزدیک به 60 میلیون تومان به جنگ کراس اوور های بازار برود.
مدیران خودرو، دومین خودرو سازی بود که با 10 خودرو و از همه مهم تر محصول لوکس خود Tiggo5 بیشترین قسمت سالن را اشغال کرده بود.
رنو و ام جی نیز در ابتدای سالن حضور داشتند و با نمایش محصولات جدید خود مانند MG GS و MG6 Turbo جدید و همچنین رنو سیمبل بازدید کنندگان را مجذوب خود کرده بودند. اما زیباترین غرفه و در عین حال کم استقبال ترین محصول برای کرمانی ها، از آن محصولات هوندا بود که با مدلهای CR-V، Odyssey، Civic و Accord رنگی متفاوت به این نمایشگاه داده بود، در ضمن مینی ون اودیسه به گفته نماینده حاضر در نمایشگاه مجوز واردات را دریافت کرده و در سال آینده با قیمتی بیش از 250 میلیون تومان قابل عرضه می باشد.

ون لوکس هوندا به زودی به بازار می آید

در طرف دیگر سالن محصولاتی از کیا موتورز و میتسوبیشی حضور داشتند که البته آنچنان دل فریبی نمی کردند به غیر از اوتلندر 2016 که برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته شده بود.
برگزاری این نمایشگاه نه فقط برای آشنایی مردم این استان بلکه بیشتر جهت فروش عیدانه با اندک تخفیف ویژه نمایشگاه به نظر می آمد. ای کاش در فضای باز در ساعات روز و با حضور کمپانی هایی همچون ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، بهمن موتور، هیوندای، تویوتا، مرسدس بنز، بی ام و، ولوو، لوتوس، اوپل، جیلی، فاو، بایک، چانگان و ... با نام نمایشگاه بین المللی در این استان بازدید کنندگان را دعوت می کردیم و این چنین عزیزان دلباخته خودرو در کشور را ناامید نمی کردیم.

نظرات کاربران

23 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/11
شدیدا کار غیر حرفه ای هستش که کرمان موتور فیسلیفت جک s5 اتوماتیک رو در نمایشگاه رونمایی کرده و نشان عموم داده، اما فیس قدیمش رو به عنوان s5 اتوماتیک ثبت نام می کنه !!!
1394/11/11
فیس لیفتش خیلی زشت تر از معمولیشه به نظر من چهره دنده دستیش خیلی پخته تره
1394/11/12
مگه شما انتظار ديگه اي هم ميتوني در اين اوضاع داشته باشي.
ليفان هم كه توليد بعضي مدلاش! صفر شده اورده تو نمايشگاه
ميخوان ماشين ها رو رد كنن بره
شما برو تو باما ببين 50 تا تيگو 5 صفر واسه فروشه.
خودرو چيني براي مجموعه خودرويي كرماني شده دستگاه چاپ پول
پولي كه بركت نداره البته
1394/11/11
محصولات رنو چقدرضایعس.خیلی زشته
1394/11/12
شما رنو نخرین! ماشین چینی بخرین بهتره براتون!
1394/11/11
واقعا مردم محصولات چری رو با چه امیدی می خرن؟نه قیافه دارن نه کیفیت گرون هم که هستند آخه اون تیگو ۵ یه ذره خلاقیت نداره جلو پنجرش و حتی لوگو ی جلوش کپ رنج رووره حتی نسبت به به ماشین ۸۰ ۹۰ میلیونی قیافه هم نداره بگذریم از لحاظ فنیش.یا این ام دی ام ۱۱۰ رو چجوری بهش اجازه فروش میدن مطمئنم نه ایمنی داره نه کیفیت آخه مگه جون مردم با کسی شوخی داره.این بی وای دی مسخره هم نه برند با سابقه خوب داره نه قیافه نه اینکه ارزونه حداقل دل به قیمتش خوش کنیم.البته واسه این قیافه رو معیار قرار میدم چون همشون آشغالن.یه زمانی با ۷۰ تومن موهاوی ۸ سیلندر میدادن با ۹۰ تومن پرادو ۲۰۱۰ آفرودش البته الان با ۹۰ تومن یه ماشین چینی آشغال به درد نخور میدن که همون ۴ تا سیلندر هم به زور داره.خوش بحال اونایی که ماشینشون رو قبل آوار شدن مملکت رو سر مردم خریدن.اینجا تنها چیزی که اهمیت نداره راحتی مردمه
1394/11/12
اره خوب یه موقعیم بود با 248000 تومن آخرین مدل کادیلاک و میخریدن ولی الان اسباب بازیشم نمیدن.برادره من آدم هر چیزی رو به قیمت روزش میسنجه.شرایط کشوره ما اینه و اینم خواهد بود.مرد دورانه دلار 1000 تومن و تعرفه 10 درصد.اگه اون موقع 80 میلیون داشتی موهاوی بخری الانم 240 میلیون داری بری یه موهاوی دیگه بخری.من لیفان ایکس 50 اتومات دارم.قبلن هم 206 اتومات و تندر اتومات داشتم.شک نکنید از همه نظر از لیفان راضی ترم به نسبت قیمتش.همین رو اگه ارمش هیوندا بود و بزکش بیشتر بود شک نکنید 100 باید پول میدادید.90 درصد مردم ما توانه خریدشون زیره 50 تومنه که با این وضعیت چینی ها بهترین گزینه اند.همید الان 3 نمونه از ضعیف ترین محصولات پژو اومده اگه بومی سازیم بشن زیره 50 تومن نیستن.تازه 301 آشغال
1394/11/11
بازم خیلی نمایشگاه خوبی بوده،تو نمایشگاه مشهد خبری از هوندا میتسوبیشی کیا رنو نبود
1394/11/11
راین d60از پشت خیلی شبیه رنو کلیو ه و از جلو شبیه کیا کارنز,مثل چینیای دیگه چند تا کپی رو چسبوندن به هم شده ماشین!جالب تر از همشون تیگو 5 ه که نه تنها فیس جلوش کپی لندروره,لوگو سبز پایین جلوپنجره هم خیلی شبیه لوگوی لندروره! از چینی ها فقطmgدارای اصالت طراحیه اونم چون طراحیش دست خود انگلیس بوده(UK design).بعضی جاها یه کپی کامل از یه ماشین معتبرو ارائه دادن مثلzotye z300که کپی کامل toyota allion هست و ...
1394/11/12
ام جی6 هم طراحی داشبردش از ب ام و های قدیمی کپی کردن!!!!!!!!!!
1394/11/12
واقعا نمیدونم شما خیلی واردی یا ایتال دیزاین کار بلد نیست
1394/11/11
چرا یکی از این نوع نمایشگاها تو تهران نمیذاره
1394/11/11
اااااااا چقدر خودرو چینی!
یکی از بیرون بیاد فکر میکنه اونجا هنگ کنگه!!!
1394/11/11
کلی قرارداد ببندن با شرکتای خارجی و البته خیابونا تنوع بیشتری از ماشینا داشته باشن افسوس همه گرون درمیاد
واسه ما متوسطیا با 30میلیون فقط لگنهای همیشگی در انتظاره
تا قبل تحریما با 34 میلیون ویتارا میدادن الان
1394/11/12
نمایشگاهش واقعا افتضاح بود.همش چینی . فقط همون قسمت هونداش خوب بود با تنها مازراتی کرمان که اونجا بود واسه نمایش.ولی خب تخفیف نمایشگاهیشون به 15 میلیون هم میرسید.ولی اصلا نسبت به نمایشگاه های قبلی که بنز و بی ام و و پورشه و کلی ماشین های دیگه بودن،خوب نبود.ای کاش بهتر بشه
1394/11/12
به نظرمن داشبورد ام جی نسبت به قیمتش اصلا زیبا نیست تو این عکس ها که این طوره
1394/11/12
تو این نمایشگاه باید شرکت های مثل تویوتا یا بی ام و باشه نه پلاستیک کهنه البته میتسوبیشی رنو مخصوصا هوندا لیاقت فروش بهتر از این هارو دارن
1394/11/12
اونایی که میگن تویوتا و میسو و اینا لیاقت دارن .احتمالا قیمتهاو مد نظرشون هست دیگه. بحث 190 میلیون و 210 میلیون و 160 میلیون واین حرفاست.نمیدونم یا ما تو این مملکت زندگی نمیکنیم یا بعضیا نمیدونم چه جوری درآمد دارن.والا با این برنامه ریزی که حضرات مسیولین انجام دادن وبسیار هم حساب شده بوده. امسال من قش متوسط یا باید ماشین چینی سوار شیم ویا ماشین اروپایی از رده خارج وتاریخ گذشته. که من شخصا ترجیح میدم چینی به روز سوارشم.حداقل سودش تو جیب این فرقون سازای داخل نمیره.
1394/11/12
تو این ماشینا فقط هافی لوبو .واقعا زیباست و اررنده با توان بالا و هندلینگ مثال زدنی .ثبت نامش از کی شروع میشه .من بیصبرانه منتظرم
1394/11/12
سلام.لطفا تجربه رانندگی با tiggo 5 رو در سایت قرار دهید.ممنون.
1394/11/12
زیباترین محصولات کره ای و ژابنی محصولات هوندا میتسوبیشی و کیا
و چینی ها ام جی .جک
والبته زشت ترین رنو واقعا کی بول خودشو به اینا میده
1394/11/12
چی میشد این چینی ها و فرانسه ای ها واسه ی همیشه میرفتن خونه خودشون....
واقعا که اون از گاری سازهای دولتیمون... اینم از موناژ کارهای خصوصیمون که فقط شدن چینی..
البته ژاپنی های عزیز تاج سرن.
1394/11/13
واقعا جای تاسف داره برای همچین مملکتی واقعا.
هر سال ذریغ از پارسال.
یادش بخیر واقعا سال 1386 نمایشگاه اتومبیل مشهد که شرکت هایی همچون بی ام و و بنز در اون حضور داشتن اما حالا هر سال و هر سال نمایشگاه های داخلی میشه خودرو های چینی واقعا جای تاسف داره.