موضوعات داغ

ابیتبول: وضعیت اوکون 2020 فاجعه نیست

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

سیریل ابیتبول، مدیر فرمول یک رنو، اعلام کرده است که در خصوص وضعیت استبان اوکون باید صبر کرد و مصرانه می‌گوید که در حال حاضر او در وصعیتی فاجعه‌بار نیست.

راننده فرانسوی در حال حاضر با 36 امتیاز در رده دوازدهم جدول قهرمانی رانندگان جهان قرار دارد، در حالیکه هم تیمی او دنیل ریکاردو با 78 امتیاز در مکان چهارم جای گرفته است.

اوکون در سه مسابقه پیشین با مشکلات عدم ثبات مواجه شد که آخرین آنها مسئله هیدرولیک بود که باعث شد از گرندپری ایفل خارج شود و امتیاز زیادی از دست داد.

با این حال او در دور تعیین خط تلاش زیادی کرد تا با ریکاردو همسان باشد و در مسابقاتی که هر دو روند یکنواختی را داشته‌اند، او همیشه پشت سر راننده استرالیایی قرار گرفته است. ابیتبول گفت:

من فکر می‌کنم که او باید کاری را انجام دهد که در چند مسابقه انجام داده است و در نهایت تاسف به واقعیت تبدیل نشده است، اما این به دلایلی بوده که واقعا او بر روی آنها کنترلی نداشته است.

هنوز کاملا مشخص نیست که در موجللو چه اتفاقی باعث گرم شدن ترمز شد، ما هنوز نمی‌دانیم.

اما اجازه بدید روشن کنم، مونزا شرایط دشوار بود. همین باعث شد تا استبان دوباره شروع کند، روشی که همه ما با هم کار می‌کنیم. بحث و گفتگوهای زیادی انجام شده است، کارهای سخت زیادی توسط مارک اسلید، مهندس او انجام گرفته است، او مهندس کم تجربه‌ای در مسابقه نیست، تا بتواند او را مرحله به مرحله پیش ببرد.

فکر می‌کنم که او هنوز هم احتیاج دارد که در خصوص این موقعیت که اصلا هم فاجعه نیست، بسیار واقع بین باشد.

ابیتوبل اذعان داشت که اوکون با رقابت سختی از طرف هم تیمی‌اش مواجه است. او گفت:

صادقانه بگویم، اگر شما بخواهید امتیازاتی را که او به دلیل عدم ثبات خودرو از دست داده حذف نمائید، او باید که با یک فاصله کوچک پشت دنیل قرار بگیرد.

اما ما در مورد دنیل ریکاردو صحبت می‌کنیم و او(اوکون) هرگز هم تیمی قدرتمندی نداشته است. او هم تیمی‌های خوبی داشته است بخصوص سرجیو پرز که قدری قدرتمند است، اما من معتقدم که دنیل قویتر است.

من فکر می‌کنم او نیاز دارد واقع بین باشد، اهداف واقع گرایانه‌ای برای خود تعیین نماید، اما همچنین به عملکرد فعلی خود نیز نگاهی داشته باشد و نباید بخاطر آن شرمنده باشد، او باید که اعتماد به نفس خود را تقویت نماید و همچنین صبر می‌تواند توانایی او را بالا ببرد.

گاهی اوقات مانند بسیاری از رانندگان جوان، او کمی کم تحمل است که باعث می‌شود تا اشتباهات کوچکی مرتکب شود، اما من هیچ نگرانی از بابت رفع این مشکل ندارم.

و دوباره با حمایت تیمی از او، این مشکل برطرف خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد