موضوعات داغ

احساس همیلتون بعد از ثبت رکورد 92 پیروزی

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

لوئیس همیلتون پس از کسب نود ودومین پیروزی در فرمول یک در گرندپری پرتغال، کلمه‌ای برای توصیف احساس خود نداشت.

این راننده بریتانیایی پس از یک استارت دشوار در پیست بین المللی آلگریو، بهتر شد و عقب ماندگی خود از هم تیمی‌اش والتری بوتاس را جبران کرد و در نهایت توانست با اختلاف زمانی بیش از 25 ثانیه نسبت به او پیروز مسابقه شود.

و چه پیروزی فوق العاده‌ای کسب کرد. با این اتفاق او از مایکل شوماخر پیشی گرفت و با 92 پیروزی موفقترین راننده از نظر تعداد برد در رقابتهای فرمول یک شناخته شد.

همیلتون به اسکای اف 1 گفت:

من همه چیز را به این افراد(مرسدس) در اینجا و در کارخانه مدیون هستم. بخاطر تمام کارهای فوق العاده‌ای که آنها انجام می‌دهند.

آنها بطور مداوم در حال نوآوری هستند و هر سال با موانع بلندتر مبارزه می‌کنند، تا رسیدن به هدف، کار با آنها بسیار ارزشمند است و برای تمام لحظات قدردان آنها هستم.

اطمینان بخش بودن آنها کاملا خارق العاده است، از مرسدس و پتروناس و همه شرکایی که در این راه حمایت کردند متشکرم.

هیچکس در راه کسب این موفقیت عقب نکشیده است و همگی فشار لازم را وارد می‌کنند و فشار می‌آورند و فشار می‌آورند و این باور نکردنی‌ترین چیزی است که توسط آنها احاطه شده است و به شما الهام می‌بخشد. شبیه به این همکاری چیزی وجود ندارد.

من فقط می‌توانستم آرزو داشته باشم که امروز جایی باشم که هستم. وقتی تصمیم گرفتم تا به این تیم بیایم و با این افراد بزرگ شریک شوم، توپ جادویی نداشتم، اما اینجا هستم و آنچه که می‌توانم به شما بگویم این است که سعی می‌کنم از هر روز آن نهایت استفاده را ببرم.

تمام کارهایی را که انجام می‌دهیم در یک سو جریان دارند درست مانند اینکه در قایق به یک سمت پارو می‌زنیم و به همین دلیل است که شما موفقیتی را که کسب می‌کنیم، می‌بینید.

مدتی طول خواهد کشید تا کاملا غرق شود، من هنوز از کنار خط در حال فشار آوردن هستم، هنوز بصورت ذهنی در حالت مسابقه هستم و نمی‌توانم کلمات مناسب این لحظه را پیدا کنم.

همیلتون در ابتدای مسابقه برای ایجاد چسبندگی بشدت تلاش کرد و رده خود را به بوتاس، کارلوس ساینز از مک‌لارن واگذار کرد، که دورهای ابتدایی گرندپری پرتغال را پیشتاز شد.

در عین حال همیلتون گفت که او احتمالا باید مبارزه بیشتری با بوتاس انجام می‌داد اما تصمیم او برای صبر کردن تا زمان مناسب برای انجام این مبارزه جواب داد و به نتیجه رسید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد