موضوعات داغ

مکس ورشتپن، چارلز لکلرک و آلکساندر آلبون سه زمان بهتر تمرین سوم را ثبت کردند

عکس نویسنده
رضا کروئی
نویسنده
عکس مطلب اول

مکس ورشتپن در جلسه سوم تمرین گرندپری ترکیه 2020 فرمول یک سریعترین زمان را به نام خود ثبت کرد در حالی که لوئیس همیلتون هیچ زمانی را به خود اختصاص نداد.

بارش باران که از شب گذشته در استانبول آغاز شده بود در تمام طول یک ساعت جلسه تمرین سوم با شدت بارید و اجازه نداد تا رانندگان بتوانند تمرین بدون دردسری را سپری نمایند.

سر خوردن بر روی سطح خیس پیست، چرخش خودروها در پیچ‌ها، انحراف ماشین از مسیر اصلی همگی بخاطر بارندگی شدید که باعث شده بود تا چسبندگی بشدت کاهش پیدا کند، حتی لاستیک هوای بارانی که جایگزین لاستیک اینترمدیت شد نیز نتوانست این چسبندگی را افزایش دهد. لوئیس همیلتون کسی که فقط یک پیروزی خفیف او را به هفتمین قهرمانی جهان خواهد رساند و نام او را در کنار مایکل شوماخر افسانه‌ای در تاریخ فرمول یک ثبت خواهد کرد، هیچ زمانی را ثبت نکرد. به غیر از او جورج راسل و نیکلاس لطیفی رانندگان تیم ویلیامز نیز زمانی به ثبت نرساندند.

چارلز لکلرک در اولین دور توانست که 1:52:468 ثانیه را ثبت کند که از زمان اولش در تمرین اول بر روی پیست خشک 10 ثانیه سریعتر بود. او و آلکساندر آلبون تواما زمانهای سریعی را کسب کردند و توانستند تا 1:50:358 ثانیه رمان را کاهش دهند.

اما مکس ورشتپن توانست زمان 1:48:485 را بر روی اینترمدیت کسب نماید.

در پیچ دوازدهم هنگامی که استبان اوکون از رنو در تعقیب یک مک‌لارن بود، توسط یک فراری مورد ضربه واقع شد و همین باعث شد تا کنترلش را از دست داده و بدور خود بچرخد. برای همین این برخورد سباستین فتل و اوکون مورد بررسی توسط ناظرین قرار گرفت.

جدول رده بندی رانندگان در پایان تمرین سوم گرندپری ترکیه 2020بصورت زیر می‌باشد:

جدول رده بندی رانندگان تمرین سوم گرندپری ترکیه 2020

جدول رده بندی رانندگان تمرین سوم گرندپری ترکیه 2020

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد