موضوعات داغ

هیوندای میسترا جدید همراه با نسخه الکتریکی در چین عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بحران کرونا نمایشگاه‌های خودرو زیادی را لغو کرده‌ است، اما نمایشگاه خودرو گوانگژو در حال برگزاری است و هیوندای از این رویداد برای معرفی میسترای جدید استفاده کرده است.

این سدان دارای نمای جلویی خاصی است، با یک جلوپنجره کرومی عریض که چراغ‌های ال‌ای‌دی آن را احاطه کرده‌اند. در بدنه هم شاهد طراحی صیقلی و رگه‌های کرومی هستیم.

میسترا از نظر اندازه، ۴.۷۸ متر طول، ۱.۸۱ متر عرض، و ۱.۴۶ متر ارتفاع دارد. این باعث می‌شود میسترا کمی کوچک‌تر از سوناتا باشد، اما هیوندای ادعا می‌کند بهترین فضای داخلی را در کلاس خودش دارد.

درون کابین، یک خوشه ابزار دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و یک سیستم سرگرمی رسانه‌ای ۱۲.۳ اینچی قرار دارند. دیگر امکانات شامل سانروف پانورامیک و مجموعه جذابی از سیستم‌های کمک‌راننده هستند. این‌‌ها شامل سیستم جلوگیری از برخورد از جلو، دستیار رانندگی در بزرگراه، کروز کنترل هوشمند مبتنی بر مسیریابی، هشدار برخورد از عقب و یک مانیتور نمای کناری می‌شوند.

میسترای جدید از یک موتور ۱.۸ لیتری با توان ۱۴۱ اسب بخار و گشتاور ۱۷۶ نیوتن متر بهره می‌برد. مشتریان همچنین می‌توانند یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۶۸ اسب‌ بخار و گشتاور ۲۵۳ نیوتن متر سفارش دهند.

علاوه بر نسخه‌های بنزینی، یک مدل الکتریکی هم وجود دارد که دارای پک باتری ۵۶.۵ کیلووات ساعت و یک موتور است که توان ۱۸۱ اسب‌ بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این مدل قادر است با هربار شارژ مسافت ۵۲۰ کیلومتری را طی کند و شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد آن کمتر از ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. با این حال، برای شارژ کامل آن ۹.۵ ساعت زمان لازم است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد