موضوعات داغ

جریمه های دو روز اول محدودیت های کرونا بخشیده شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در گفتگو با صدا و سیما عنوان داشت که میانگین کاهش ترددها پس از اعلام محدودیت های تردد در کشور 40 درصد بوده، اما محورهای اصلی مانند محور هزار حدودا 80 درصد و تهران - قم 75 درصد شاهد کاهش تردد بوده ایم.

به گزارش خودروبانک و به نقل از صدا و سیما، معاون اجتماعی پلیس راهور در خصوص تعداد مجوزهای صادر شده برای تردد در بین ساعات 21 تا 4 صبح اظهار داشت: آمار دقیقی در این باره وجود ندارد، اما تمام تاکسی ها و خودروهای افرادی که به صورت شیفتی کار می کنند و شماره پلاک آن ها از طرف سازمان های مربوطه در اختیار پلیس راهور قرار داده شده، منعی برای تردد ندارد. البته ممکن است برای این خودروها پیامک جریمه نیز ارسال شود که پس از پایان محدودیت ها قطعا حذف خواهد شد.

سرهنگ جهانی در ادامه درباره میزان جریمه های خودروها در ایام محدودیت های کرونایی گفت: در مجموع حدود ۲۹۰ هزار جریمه در بخش های مختلف انجام شد که ۷۰ درصد این جریمه ها برای ورودی و خروجی به شهرهای قرمز و نارنجی بوده و ۳۰ درصد از این میزان جریمه برای ترددهای شبانه (از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح) اتفاق افتاده است. همچنین به 511 هزار خودروی دیگر نیز تذکر داده شد.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پایان به این موضوع اشاره کرد که تذکرها در دو روز اول به صورت ارشادی بود و جریمه های دو روز اول محدودیت ها نیز بخشیده شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد