موضوعات داغ

هیوندای هم ممکن است امکانات مبتنی بر حق اشتراک را ارائه دهد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

هیوندای در حال بررسی برنامه‌ها و استراتژی خود تا سال ۲۰۲۵ است. در یک بیانیه رسمی، این شرکت برخی از اهدافی که قصد دارد طی پنج سال آینده به آن‌ها دست پیدا کند را اعلام کرده تا به حامیان خود نشان دهد که چه انتظاراتی از این خودروساز کره‌ای داشته باشند.

بسیاری از پیشرفت‌های فنی که توسط هیوندای اعلام شدند کاملا مورد انتظار هستند، مانند توسعه خودروهای الکتریکی، ورود مدل‌های آیونیک به خط تولید، و رانندگی خودکار، اما چیزی که توجه ما را جلب کرد، معرفی چیزی است که هیوندای آن را امکانات مورد تقاضا می‌نامد.

در حالی که این شرکت جزئیات بیشتری در مورد این امکانات اعلام نکرده، اما همه می‌دانیم چیزهایی که با پسوند «مورد تقاضا» همراه شوند معمولا نیاز به خرید حق اشتراک دارند - و اگر شرکت هیوندای این کار را در خط تولید آینده خودش اجرا کند شگفت‌زده نخواهیم شد.

هیوندای توسان

خودروسازان قبلا امکانات مبتنی بر حق اشتراک را ارائه کرده‌اند، پس این برای ما تازگی ندارد. بی‌ام‌و اپل کارپلی را با حق اشتراک ۸۰ دلار ارائه می‌دهد، در حالی که دیگر برند آلمانی یعنی مرسدس بنز هم ممکن است به زودی این کار را انجام دهد. ولوو حتی به دنبال مالکیت حق اشتراکی است، به این شکل که هزینه خرید خودرو، بیمه، تعمیر و نگهداری و موارد دیگر به صورت ماهانه پرداخت ‌شوند.

در مورد هیوندای، معرفی امکانات مورد تقاضا با به‌روزرسانی وایرلس که اوایل ۲۰۲۱ منتشر می‌شود همراه شده است. این شرکت گفته در حال سرعت بخشیدن به تلاش‌های خود برای توسعه فناوری‌های رانندگی خودکار در بخش بهبود فناوری سنسور و پردازنده‌هایی با کارایی بالا است. هیوندای همچنین می‌خواهد تا سال ۲۰۲۲، خودروهای خود را به رانندگی خودکار سطح ۳ مجهز کند.

در همین حال، شرکت هیوندای به تازگی شرکت بوستون داینامیکس را خریداری کرده، که جالب‌ترین شرکت رباتیک دنیاست. به نظر می‌رسد هیوندای در حال سرمایه‌گذاری زیادی روی فناوری‌های مختلف است، بنابراین آینده برای این شرکت کره‌ای کاملا درخشان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد