موضوعات داغ

فورد اکسپلورر بخرید، یک پلی ‌استیشن ۵ هم جایزه بگیرید!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بله، این تیتر را درست خوانده‌اید. فورد در اسپانیا مدل اکسپلورر ۲۰۲۱ را به شکل خاصی عرضه می‌کند، و یکی از پیشرفته‌ترین کنسول‌های بازی کنونی را به صورت رایگان همراه آن به مشتریان تحویل می‌دهد.

این خودروساز همراه با هر نسخه از این کراس‌اوور اندازه متوسط به رنگ آبی یک کنسول پلی ‌استیشن ۵ را هم تحویل مشتریان می‌دهد و این اقدام تا ۳۱ مارس ۲۰۲۰ یا تا زمانی که کنسول‌ها تمام شوند ادامه خواهد داشت. قیمت فورد اکسپلورر از ۷۹۳۵۰ یورو (بدون تخفیفها) برای بازار اسپانیا یا حدود ۹۷۲۰۰ دلار شروع می‌شود.

فورد اکسپلورر و پلی ‌استیشن ۵ شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. این کراس‌اوور با سه ردیف صندلی یک خودروی خانوادگی به حساب می‌آید، در حالی که این کنسول بازی هم چیزی است که خانواده‌ها از آن لذت می‌برند.

همچنین از مدت‌ها پیش منتظر پلی ‌استیشن ۵ و فورد اکسپلورر بوده‌ایم. فروش نسل قبلی این کراس‌اوور در اسپانیا از بیست سال پیش آغاز شده بود - این زمان خیلی زیادی است، و انتظار برای پلی‌استیشن ۵ هم خیلی طولانی شده بود. عرضه نسل قبلی کنسول بازی سونی، یعنی پلی‌استیشن ۴، از هفت سال پیش در سراسر جهان آغاز شده بود. فروش پلی‌استیشن ۵ از ۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ در اسپانیا شروع شده، اما تمام کنسول‌ها تاکنون به فروش رسیده است. در حال حاضر محموله‌های دیگری به کشور اروپایی ارسال می‌شوند، اما همه آن‌ها قبلا از طریق فروشگاه‌های آنلاین به فروش رسیده‌اند.

فورد اکسپلورر

سونی همکاری خود با فورد را توسط این همکاری تقویت می‌کند. طبق اعلام این شرکت، آن‌ها انگیزه زیادی برای ایجاد محصولات مبتکرانه‌ای دارند که برای بهبود و جذاب کردن زندگی مردم طراحی شده‌اند.

همانطور که گفته شد، این اقدام تا وقتی ادامه دارد که کنسول‌هایی که در اختیار فورد اسپانیا قرار دارند به پایان برسند. جزئیات دیگری درباره تعداد این پلی‌استیشن‌ها ارائه نشده است، اما اگر می‌خواهید فورد اکسپلورر را همراه با یک پلی ‌استیشن ۵ بخرید و در اسپانیا زندگی می‌کنید، بهتر است زودتر دست به کار شوید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد