موضوعات داغ

اعتراض مشتریان ریگان خودرو برای عدم تحویل خودروها بعد از دو سال!

عکس مطلب اول

دیروز تعدادی از مشتریان ریگان خودرو که خودروی کوپا را از عاملیت شهر خودرو خریداری کرده بودند، جلوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان جمع شدند تا مجدد به وضعیت نامشخص قراردادها و خودروهای خود اعتراض کنند.

بیش از 900 خودرو کوپا از سال 97 توسط شهر خودرو ثبت نام شده که هنوز به آنها تحویل داده نشده است. زمان بسیار طولانی که مطمئناً موجب نارضایتی شدید مشتریان خواهد شد. این داستان عدم تحویل خودروها از سال 97 گریبان بسیاری از خودروسازان داخلی همچون آذویکو و کارمانیا را گرفت اما ریگان خودرو جزو شرکت‌هایی بود که متاسفانه هنوز نتوانسته خودروی مشتریان را تحویل و یا رضایت آنها را جلب کند.

قطعاً رشد به یکباره قیمت ارز، بازگشت تحریم‌های آمریکا، و همچنین عدم مدیریت صحیح مسئولین وزارت صمت و خودروسازان باعث این مشکلات طولانی و خسته‌کننده شده، اما هر آنچه باشد، مشتری و مردمی که از یک خودروساز داخلی، خودرو پیش خرید کرده‌اند و حال بعد از دو سال هنوز به خودروهای خود نرسیده‌اند، بی‌گناه‌ترین طرف این داستان هستند.

شاید بد نباشد که شرکت‌هایی نظیر شهر خودرو، بجای فعالیت گسترده در زمینه فوتبال و تیم‌داری (!) بهتر است بیش از گذشته پیگیر مطالبات مشتریانی شود که با تبلیغ همین مجموعه خودروی کوپا را ثبت نام کرده‌اند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/3
3 ساله تونگین خودرو(رنو) ثبت نام کردیم نه از ماشین خبری هست نه مسوولی به ما جواب میده. چرا از نماینده رنو کسی نمیپرسه چرا؟