موضوعات داغ

جريمه تأخير در تحويل و هزينه افت مدل محصولات زامياد به مشتريان پرداخت خواهد شد

عکس مطلب اول

مديرعامل زامياد گفت: اين شركت به خريداران وانت نیسان زامياد بابت تأخير در تحويل و افت مدل محصولات، جريمه پرداخت خواهد كرد.

بهروز غفاري با اشاره به رفع مشكل شماره‌گذاري وانت زامياد و آغاز فرايند تحويل اين محصول به خريداران گفت: با وجود آن كه شركت زامياد خودروهاي مشتريان را توليد و آماده تحويل داشته، اما موانع و مجوزها برای شماره‌گذاري كه توسط ساير دستگاه‌ها و نهادها ايجاد شد، موجب تأخير در تحويل اين خودروها به مشتريان شده است.

وي ادامه داد: زامياد بابت تأخير در تحويل خودروها و افت مدل اين محصولات، هزينه‌هاي لازم را به خريداران پرداخت خواهد كرد.

مديرعامل زامياد با بيان اين‌كه در حال حاضر مشكلي از بابت شماره‌گذاري و تحويل اين خودروها به مشتريان وجود ندارد، تصريح كرد: همه تعهدات مربوط به وانت نيسان زامياد را پاسخ خواهيم داد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/16
با سلام خدمت مسولین خودروبانک پر طرفدار
خواهشمندم نسبت به پیگیری مشکلات حواله داران نیسان اقدام فرمایید و سر رشته کار را در بررسی و خبر رسانی اخبار مربوط در دست بگیرید. سایپا و زامیاد در این مورد تخلفات بسیاری را بغیر از اخذ اقرارنامه از مشتری به منظور صلب حق شکایک و عدم پرداخت جریمه تاخیر انجام داده، به عنوان مثال بنده که در برج ۱۱ سال ۹۸ مقدار ۴۵ میلیون برای خرید نیسان دو گانه آپشنال پول پرداخت کردم قیمت کارخانه ۷۸ میلیون و بازار ۱۰۰ میلیون بود، قرارداد ما تحویل تیر ماه بود، یعنی اگر قرار بود طبق قرار داد عمل کنند باید در اواخر خرداد یا اوایل تیر دعوتنامه می آمد تکمیل وجه میشد و تا پایان تیر تحویل میدادند ولی این کار را نکرده و در ۲۸ تیر ماه ۹۹ افزایش قیمت دادند و مبلغ آنرا به ۱۳۵ میلیون افزایش دادند و فردای آنرکز در ۲۹ تیر دعوتنامه با قیمت جدید صادر کردند، حالا هم که اقرار نامه میخواهند و پس از پیگیری مردم میگویند جریمه تاخیر و افت مدل میدهیم ولی نمیگویند چقدر و چند درصد و روی کدام قیمت، چون نیسان قیمت الان کارخانه با پارسال کلی فرق دارد. همه این کارها هم با علم به اینکه میسان نباید تولید میشده انجام شده و به نوهی کلاخبرداری بوده.
با نشکر