موضوعات داغ

تولید اولین نمونه‌های پیکاپ KMC T8 توسط کرمان موتور + عکس

عکس مطلب اول

امروز عکسی به دست ما رسیده که نشان می دهد اولین نمونه های پیکاپ KMC T8 توسط کرمان موتور از خط تولید خارج شده و آماده عرضه به بازار است. با نیم نگاهی به این عکس مشخص می شود که در نمای جلو، با یک جلوپنجره بزرگ سر و کار داریم که در وسط آن لوگو KMC با تریم کرومی نقش بسته است و همین باعث شده تا چهره این پیکاپ جدید بازار، جدی و بسیار خشن جلوه کند.

پیکاپ کی ام سی T8 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند حداکثر 174 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و 290 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه تولید کند. پیکاپ KMC T8 دو دیفرانسیل است و گیربکس نصب شده روی آن 6 سرعته دستی است.

پیکاپ KMC T8 کرمان موتور به سیستم های ترمز و پایداری چهار چرخ دیسکی مجهز به ABS، EBD، BOS، HBA، HAC، TCS، ESC مجهز شده که آن را از این جهت خودرویی کامل می کند. همچنین روی این خودرو تجهیزاتی نظیر سیستم ورود بدون کلید و یا چراغ مخصوص روز نصب شده است.

قیمت پیکاپ KMC T8

هنوز قیمت پیکاپ KMC T8 توسط کرمان موتور مشخص نشده، اما چندی پیش بود که این پیکاپ توسط بعضی از نمایندگی ها با توجه به سهمیه های در نظر گرفته شده، پیش فروش شد و با توجه به میزان پیش پرداخت، به نظر می رسد که باید انتظار قیمتی در حدود 700 میلیون تومان برای پیکاپ را داشته باشیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/10/22
این همه پول برای یه پیکاب چینی معنا مفعومی نداره
1399/10/26
آره با دلار ۲۵۰۰۰ تومان هم که حساب کنیم باید حدود ۵۵۰ قیمتش باشه
1399/10/28
آخه کسی که تراک داره توربو به چه کارش میاد 😂
اکتان ۹۵ وسط بیابون و دشت کجا بود