موضوعات داغ

امکانات احتمالی سایپا اطلس مشخص شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول

ابتدای هفته جاری، اولین تصویر از خودروی جدید سایپا با نام اطلس در فضای مجازی منتشر شد و باتوجه به تصاویر، به نظر می رسد که یک خودروی هاچ بک دیگر از سوی سایپا برای عرضه در بازار کشور برنامه ریزی شده است. حال اطلاعاتی بیشتر از امکانات احتمالی مورد استفاده بر روی این خودرو منتشر شده که در ادامه نگاهی به آنان خواهیم داشت.

باتوجه به تصویری که از این خودرو منتشر شده، ظاهر این خودرو در برخی قسمت های بدنه شباهت زیادی به خودروی سایپا کوییک دارد و به نظر می رسد که یک نسخه فیس لیفت از خودروی کوییک باشد که با اسم جدید و محصول جدید وارد بازار خواهد شد.

اطلس، نام انتخابی سایپا برای عرضه این خودرو به بازار است، با این حال هنوز اطلاعات رسمی این خودرو منتشر شده و قرار است که به زودی توسط سایپا رونمایی شود، اما به تازگی اطلاعاتی جدید از این خودرو منتشر شده که به امکانات بکار رفته در آن اشاره می کند.

باتوجه به ادعای جدید برخی منابع، خودروی سایپا اطلس با امکاناتی نظیر دو کیسه هوای ایمنی، فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی کنسول مرکزی، رهیاب ماهواره ‌ای، اتصال هوشمند خودرو، استارت دکمه ‌ای، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، رینگ های آلومینیومی چرخ ها، تریم داخلی چرم و پارچه، چراغ روشنایی مخصوص روز، سامانه ورود بدون کلید، سامانه راهنما و تعویض دنده GSI، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، شیشه ‌ها و آینه‌ های برقی و همچنین سیستم های ABS، EBD، BA و BCM وارد بازار خواهد شد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1399/11/24
حالا این جسم فرسوده تیبا که اونم خودش از پراید اجدادی به ارث رسیده را هر روز به دو تا چراغ جدید و بزک دوزخ به مدت چهل سال ديگه تولید ميشه
مثل داستان رنو 5 صد چهره که تا تولید پی کی هزار رنگ خجالت آور ازش نمیگذشتن
1399/11/24
موتور پراید روشه
1399/11/26
خجالتم خوب چیزیه.
به موتور هشت سوپاپ تیبا توربوشارژ وصل کنی خودروسازهای جهان رو سکته بدی
بعد بری سه تا ماشینم از روش دربیاری...
1401/4/30
ما از خودروسازی فقط بزک کردن یادگرفتیم.
موتور=پراید (تکنولوژی ۵۲ سال پیش)
کیفیت=پراید
طراحی=شتر گاو پلنگ
قیمت=بنز
ما نهایت استعداد خودروسازیمون همون پرایدو سمنده که همونم بلد نیستیم. پیشنهاد من به سایپا و ایران خودرو که کلا خط خودروسازیو جمع کنن و بزنن تو کار پرورش خرو الاغ!