موضوعات داغ

یک نماینده مجلس: نقش کروز در ایجاد اشتغال تحسین‌برانگیز است

عکس نویسنده
فائزه تیموری
نویسنده
عکس مطلب اول

نماینده مردم کهنوج و عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد که نقش قطعه سازی کروز و گروه بهمن در ایجاد اشتغال تحسین‌برانگیز است و باید موانع تولید از سر راه چنین مجموعه‌هایی برداشته شود.

منصور شکرالهی، نماینده مردم کهنوج، و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفتگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

شکرالهی همچنین با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفتگو پرداخت.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز بیان کرد که امروز مشکل کشور تولید و اشتغال است که باید بدین منظور برای حل این مسئله چاره‌ای اندیشیده شود.

وی بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از بخش‌های خصوصی توانمند تاکید کرد و گفت قطعه سازی کروز و گروه بهمن در ایجاد اشتغال نقشی پررنگ را ایفا کرده‌اند، این امر قابل تحسین است، از این‌رو مجموعه‌هایی نظیر آن‌ها باید مورد توجه و حمایت همه‌جانبه قرار بگیرند و موانع پیش روی صنعت قطعه سازی و خودروسازی بر طرف شود.

شکرالهی همچنین به شعار سال با رویکرد تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اشاره کرد و گفت نقش خانه ملت به عنوان رکن قانون‌گذاری می‌تواند در تصویب قوانینی که به رفع موانع تولید و حمایت از اشتغال‌زایی کمک می‌کند، منجر شود و در آینده رونق تولید و صنعت کشور را به‌وجود آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد