موضوعات داغ

جنسیس G80 اسپرت با چهره جذاب و فرمان پذیری چرخ های عقب به جنگ رقبا می رود

عکس مطلب اول

یکی از سیستم های تقریبا نوین صنعت خودروسازی که در بین شرکت های خودروسازی جا افتاده و هر شرکت به نوبه خود سعی دارد از این سیستم در محصولات جدید خود استفاده کند را می توان سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب معرفی کرد که طی سال های اخیر به طور چشمگیری در حال گسترش استفاده بر روی وسایل نقلیه شخصی است.

پیش از این شرکت های مختلفی همچون لامبورگینی، رنو، مرسدس بنز و برخی شرکت های خودروساز دیگر از سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب در محصولات خود استفاده کرده اند، اما جدیدترین دریافت کننده این سیستم را می توان خودروی لوکس جنسیس G80 اسپرت معرفی کرد که به تازگی نسخه جدید آن در کنار پیشرفت های خیلی خوب فنی و ظاهری، به این سیستم مجهز شده است تا در مقابل رقبای خود چیزی کم نداشته باشد.

جنسیس G80 اسپرت

جنسیس G80 اسپرت که حالا خود را رقیبی سرسخت برای بی ام و سری 5 و خودروهای سدان اسپرت و لوکس دیگر بازار می داند، در ظاهر خود پیشرفت های خوبی تجربه کرده تا حالا یک سدان لوکس جذاب و البته اسپرت و جسور به نظر برسد. در این خصوص جلوپنجره خودرو قدری بزرگ تر شده و طراحی مجموعه سپر هم دستخوش تغییراتی شده است. تغییر دیگر ظاهر جنسیس G80 اسپرت هم می تواند چراغ های اصلی روشنایی تاریک آن باشد که مثل نسخه معمولی از دو چراغ باریک تمام LED نصب شده به طور موازی اشاره کرد که در چهره این خودرو دیده می شود.

لازم به ذکر است که این معرفی تنها یک معرفی اولیه برای آشنایی با ظاهر جدید و برخی امکانات ویژه خودرو بوده و هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی آن ارائه نشده است که با نزدیک شدن به زمان عرضه در سه ماهه سوم 2021 میلادی، اطلاعات تکمیلی آن ارائه خواهد شد.

جنسیس G80 اسپرت

اما اکنون می دانیم که خودروی جنسیس G80 اسپرت به سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب مجهز شده است که به گردش و مانورپذیری بهتر آن کمک زیادی خواهد کرد، هرچند درحال حاضر بهترین سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب را مرسدس بنز S کلاس نسل جدید با زاویه فرمان 10 درجه ای دارد.

در زیر کاپوت وجود یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر توربوشارژر دوقلو انتظار می رود که در مدل های معمولی G80 می تواند خروجی قدرت 375 اسب بخاری و گشتاور 530 نیوتن متری تولید کند که بر روی G80 اسپرت باید انتظار خروجی بهتری داشته باشیم.

جنسیس G80 اسپرت

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد