موضوعات داغ

کی اف سی KFC، سریع ترین تحویل دهنده غذا به مشتریان بعد از سفارش است + جدول

عکس مطلب اول

با همه گیری ویروس کرونا شاید افراد کمتری برای خرید از خانه بیرون بروند، اما شیوع این ویروس باعث شده تا بیشتر مردم خریدهای خود را اینترنتی انجام دهند و فشار کاری بیشتری بر روی خدمات و فروشندگان اینترنتی وارد شود و مدت زمان تحویل مرسوله افزایش پیدا کند، اما شرایط رستوران ها و تحویل آنلاین غذا به چه صورت است؟

یک مطالعه جدید از SeeLevel HX مدت زمان صرف شده برای تحویل فست فود به مشتریان را ارزیابی کرده است که در سال 2020 میلادی شاهد افزایش چشمگیر و سرعت بخشیدن به تحویل غذای مشتریان بوده ایم، هرچند شرایط برای تمامی برندهای فست فود یکسان نبوده و برخی از آنان عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود داشته اند.

در بین 10 رستوران برتر تهیه و تحویل غذا به مشتریان، برند KFC رهبری این گروه 10 نفره را برعهده دارد و مشتریان این برند به طور میانگین تنها 283.3 ثانیه، یعنی حدودا 4 دقیقه 43 ثانیه منتظر می مانند تا غذای سفارش داده شده خود را درب منزل تحویل بگیرند.

در جایگاه دوم برند تاکوبل (Taco Bell) دیده می شود که با اختلاف 30 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفته است. مشتریان محصولات این برند به طور میانگین باید 310.2 ثانیه، یعنی حدود 5 دقیقه و 10 باید منتظر بمانند تا غذای سفارش داده خود را درب منزل تحویل بگیرند.

نکته جالب توجه این لیست، قرار گرفتن برند خوش نام مکدونالد (McDonald,s) در جایگاه ششم لیست بوده و مشتریان این برند لازم است که به طور میانگین 349.3 ثانیه، یعنی حدود 5 دقیقه و 49 ثانیه منتظر بمانند تا غذای سفارش داده خود را تحویل بگیرند که در ادامه می توانید جزییات 10 برند برتر فست فود برای تحویل غذا به مشتریان را در شاهد باشید.

سریع ترین زمان تحویل غذا بین 10 برند برتر

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/5/29
دقیقا ربطش به خودرو بانک چیه؟؟