موضوعات داغ

قیمت فیدلیتی توسط بهمن موتور افزایش پیدا کرد + شرایط پیش‌فروش دوره سوم

عکس مطلب اول

بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ داخلی، عرضه محصولات جدیدی همچون دیگنیتی و فیدلیتی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند تنوعی در بازار تکراری و رکود زده خودروی کشور ایجاد کند. حال در جدیدترین طرح فروش خود ویژه مهرماه 1400، شاسی بلند فیدلیتی را با قیمت قطعی و در مدل 5 نفره به مشتریان عرضه خواهد کرد.

در شرایط فروش جدید بهمن موتور که از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 11 مهرماه 1400 آغاز خواهد شد، خودروی فیدلیتی به صورت نقدی و با قیمت جدید 735 میلیون تومانی در رنگ های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی عرضه خواهد شد و مشتریان می توانند پس از ثبت نام، ماشین خود را پس از گذشت تنها یک ماه تحویل بگیرند.

خودروقیمت (تومان)رنگ قابل عرضهموعد تحویل
فیدلیتی (5 نفره)735,000,000سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی، خاکستری کهکشانییک ماهه

لازم به توضیح است که خودروی فیدلیتی از موتوری با حجم دقیق 1498 سی سی و مجهز به توربوشارژر استفاده می کند که میزان خروجی قدرت آن در محدوده 5500 دور بر دقیقه به حداکثر 155 اسب بخار رسیده و میزان خروجی گشتاور آن هم در محدوده 1750 دور بر دقیقه به حداکثر 230 نیوتن متر خواهد رسید که از جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه برای دریافت و انتقال نیروی آن به چرخ ها استفاده می شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/7/7
داره به فیمت تیگو و محصولات مدیران نزدیک میشه
انگار شعارشون داره یادشون میره
1400/7/11
خلایق هر چه لایق
1400/7/13
چرا فکر بد میکنید آخه!؟
دیدن مردم نفهمیدن ک ماشین ۱۲هزار دلاری چجوری شده ۷۵۰ میلیون تومان میخوان ب مردم بیشتر کمک کنن توی گیج شدن و سردرنیاوردن...
خواهش میکنم اونایی ک بیدارن یواش تر رفتار کنن تا باقیه ب خواب رفتگان بیدار نشن
دوستمون خوب گفت...
خلایق هرچه لایق...
خاک...