موضوعات داغ

فروش انفجاری یواز پاتریوت در ایالات متحده، 3.8 میلیون دلار تنها در یک روز!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

یواز پاتریوت یکی از شاسی‌بلندهای تازه وارد بازار کشورمان است که با تکیه بر توانایی‌های آفرودی، می‌تواند محصولی جذاب و متفاوت برای مشتریان ایرانی باشد. به تازگی این خودرو در جریان نمایشگاه خودرو لس آنجلس به معرض نمایش گذاشته است. آن‌طور که مشخص است، مشتریان آمریکایی از یواز پاتریوت استقبالی گرم به عمل آورده‌اند چرا که این خودرو تنها در یک روز موفق به ثبت رکورد فروش 3.8 میلیون دلار شده است!

وارد کننده انحصاری یواز پاتریوت در آمریکا شرکت کالیفرنیایی Bremach Inc است، خودروی روسی نام خود را در اینجا به Bremach 4x4 تغییر داده است. نام تائوس که قبلاً برای خودرویی به نام آمریکن پاتریوت استفاده شده بود، به منظور جلوگیری از درگیری قانونی با فولکس واگن که محصولی با این نام در سال 2020 داشت کنار گذاشته شد.

یواز پاتریوت در آمریکا با دو تیپ معمولی و آفرودی عرضه می‌شود. تیپ معمولی مشابه نسخه‌ای است که در ایران عرضه می‌شود اما تیپ آفرودی به رینگ‌های بزرگتر، لاستیک‌های مخصوص آفرود، کیت بدنه و گیره‌های بکسل مجهز است. با این حال مشخصات فنی هر دو تیپ مشابه است و زیر کاپوت هرکدام از آن‌ها موتور 2.7 لیتری ZMZ Pro قرار دارد که حداکثر 149 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس 6 سرعته اتوماتیک پانچ پاورگلاید 6L50 نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ خودرو را برعهده دارد. یواز پاتریوت استاندارد در ایالات متحده 26405 دلار (1941000 روبل) قیمت دارد.

همانطور که Bremach در 20 نوامبر گزارش داد، در 24 ساعت اول پس از شروع پذیرش سفارشات برای یواز پاتریوت، آنها 3.8 میلیون دلار سپرده دریافت کردند. مشخص نیست مشتریان تاکنون چند محصول را پیش خرید کرده‌اند اما حداقل پیش پرداخت برای ثبت یک یواز پاتریوت 100 دلار (7300 روبل) است. این خودرو با ضمانت‌نامه‌های 5 ساله یا 10 ساله در ایالات متحده عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/9/3
3.8 میلیون دلار پیش سفارش... به عبارتی هر پیش سفارش 100 دلار و میشود 38هزار سفارش!!

اگر واقعا برای یواز پاتریوت روسی با این قیمت بالا و طراحی داخلی و بیرون نچندان عالی فقط به علت آفرودی بودن 38هزار سفارش تو یه روز ثبت شده،پس قطعا ماشین چینی های آفرودی مثل هاوال h9 یا تانک 500 یا تانک300 یا مدل های دیگه اگه روزی تو آمریکا عرضه بشن فکر کنم تو یه روز 100هزار سفارش بخورن...

ولی اصلا توقع نداشتم اینقدر پیش سفارش بگیره پاتریوت تو آمریکا اونم تو یه روز. خیلی عجیبه
1400/9/3
منم 100 دلار پیش پرداخت بدم بهم ماشین میدن ؟
1400/9/4
دل ملت ايران خوش كه از روي هوا به هر ماشيني انگ اشغال بودن و بي خود بودن ميزنن
خاك بر سر تون كه فك ميكنين چين يعني لگن و بدون كيفيت
روسي رو هم ميگيد بدتر از چين
نمي فهميد همين چيزي كه الان دستتونه چينيه
نميفهميد كه حتي خود امريكا همه چيزش رو ميده چين
نميفهميد وقتي ميري ايفون بخري ايفونت ماله چينه
نميفهمي وقتي همون تسلا هم ميخري تو چين خيلي از كاراش انجام شده
1400/9/10
البته شرایط فروش و قیمت محاسبه شده برای مشتری و اقساطش رو هم بگییید، نه که یک خبر را کج و کوله بزارید جلو ما