موضوعات داغ

بهترین پولیش ماشین

عکس مطلب اول

پیش از آشنایی با بهترین پولیش ماشین، لازم است بدانید پولیش‌کاری خودرو امری به مراتب مهم‌تر از ایجاد ظاهری جذاب و براق است. برخی از افراد، آغشته کردن بخش‌های خارجی اتومبیل به مواد براق‌کننده را کاری غیر ضروری می‌دانند. این در حالی است که انجام این کار در افزایش عمر بدنه اتومبیل تاثیرگذار بوده و به برطرف کردن گرد و غبار و مواد آلاینده کمک می‌کند. باقی‌ماندن این مواد بر روی بدنه خودرو در طولانی‌مدت موجب پوسیدگی و تخریب بخش‌های مختلف آن می‌شود.

توجه داشته باشید، هر یک از این محصولات می‌توانند از ویژگی‌های مجزایی برخوردار بوده و برای گروه خاصی از اتومبیل‌ها مناسب باشند. بنابراین، در هنگام انتخاب پولیش لازم است به رنگ و مشخصات خودرو و همچنین، اطلاعات درج شده بر روی محصول دقت کنید. در این مطلب، قصد داریم بهترین موادی را به شما معرفی کنیم که برای پولیش کردن اتومبیل به‌کار می‌روند. برای انتخاب بهترین گزینه، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

بهترین پولیش ماشین برای انواع خودروها

موارد زیر را می‌توان بهترین پولیش ماشین برای انواع خودروها دانست:

پولیش و واکس فوری 3D Speed

پولیش و واکس فوری 3D Speed یکی از پرفروش‌ترین محصولات آمریکایی و یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستیابی به بهترین نتیجه را امکان‌پذیر می‌کند. با کمک این پولیش، شما به‌راحتی می‌توانید لایه محافظ و شفافی را بر روی بدنه ماشین خود ایجاد کرده و خطوط ریز ایجاد شده بر روی آن را برطرف کنید.

با استفاده از این ماده مومی‌شکل، رنگ بدنه خودروی شما جلا و تازگی خاصی می‌یابد. کاربرد آسان و عمق بخشیدن به رنگ ماشین از عمده‌ترین مزایای استفاده از این محصول به حساب می‌آیند. محصولات این برند از قدرت لایه‌برداری بالایی برخوردارند. استفاده از این محصولات، احتمال پوسیدگی بدنه خودرو را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد.

پولیش و درزگیر Chemical Guys All-in-One

پولیش و درزگیر Chemical Guys All-in-One یکی از بهترین محصولاتی است که در کشور لهستان تولید شده و با صرف‌ کم‌ترین انرژی، دستیابی به نتیجه دل‌خواه را امکان‌پذیر می‌‌کند. این محصول فاقد مواد سیلیکونی بوده و می‌توان آن را با کمک دستگاه اوربیتال و روتاری به‌کار برد. به همین دلیل، نتایج ایجاد شده توسط آن کاملا ماندگار بوده و پس از هفته‌ها استفاده و بارها شست‌وشو اثرات آن را هم‌چنان می‌توان مشاهده کرد.

با کمک این پولیش، بدنه اتومبیل شما از درخشندگی استثنایی برخوردار خواهد بود. در عین حال، به‌کارگیری این محصول یکی از بهترین روش‌هایی است که به برطرف کردن خراشیدگی‌های جزئی و ترمیم تغییر رنگ ناشی از تابش مداوم نور خورشید بر روی سطح بدنه کمک می‌کند.

پولیش

بهترین پولیش ماشین از نظر قیمت

موارد زیر را می‌توان به‌عنوان بهترین پولیش ماشین از نظر قیمت معرفی کرد:

محلول Meguiar's Ultimate Polish

این ترکیب یکی از مقرون به‌صرف‌ترین محصولاتی است که می‌تواند بدنه ماشین را برای واکس زدن آماده کند. در واقع، یک گالن پولیش مگ‌گوایر برای 35 بار استفاده کافی خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با استفاده از این ماده اتومبیل خود را پولیش‌کاری کنید و در نهایت، از واکس ماشین بهره ببرید. با کمک این ماده می‌توانید عمق درخشندگی حاصل از واکس را افزایش دهید.

این امر، خصوصا برای خودروهای تیره رنگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مواد به‌کار رفته در فرمولاسیون این محصول از خاصیت سایندگی بالایی برخوردار بوده و در برطرف کردن آثار به‌جامانده از پولیش‌های قبلی تاثیرگذار خواهند بود. این محصول می‌تواند رنگ بدنه اتومبیل شما را به شکل قابل توجهی براق و یک‌دست کند.

محلول Turtle Wax Hybrid Solutions

این ماده را می‌توان مقرون به‌صرفه‌ترین و بهترین پولیش ماشین دانست. این محصول با ارائه ترکیبی از مواد مومی و براق‌کننده، محافظت از بدنه وسیله نقلیه شما را امکان‌پذیر می‌کند. با کمک این محصول، سطح خودرو درخشش قابل توجهی پیدا کرده و خراشیدگی‌های ناشی از تماس اشیا تیزی نظیر کلید از روی آن برطرف خواهد شد. این پولیش می‌تواند آثار زنگ‌زدگی و اکسیداسیون سطوح خارجی اتومبیل را نیز از بین ببرد.

تولیدکنندگان این محصول در فرمولاسیون آن از مواد پلیمری فوق آب‌گریز و SiO2 بهره جسته‌اند. استفاده از این ترکیبات در بهبود نتیجه حاصله، افزایش درخشندگی و ماندگاری بسیار بالای آن تاثیرگذار است. برای ایجاد درخشندگی بیش‌تر، توصیه می‌کنیم پس از اتمام پولیش‌کاری، یک دستمال میکروفیبر کاملا خشک را بردارید و بقایای پولیش را از کل بدنه پاک کنید. به این ترتیب، درخشندگی بیش‌تری را تجربه خواهید کرد. این محصول علاوه بر کارایی بالا از رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای برخوردار است.

بهترین پولیش برای خودروهای تیره

از بهترین پولیش‌های مناسب برای خودروهای سیاه می‌توان موارد زیر را برشمرد:

پولیش یک مرحله‌ای Adam's One Step Polish

پولیش یک مرحله‌ای Adam's One Step Polish را می‌توان مناسب‌ترین محصولی دانست که به درخشندگی بیش‌تر انواع اتومبیل‌ در رنگ‌های مختلف کمک می‌کند. با این حال، توانایی این محصول در جلا دادن و عمق بخشیدن به رنگ سبب می‌شود استفاده از آن بیش‌تر برای خودروهای مشکی توصیه شود. با کمک این محصول آمریکایی کلیه عیوب رنگ، خراشیدگی‌ها و زنگ‌زدگی‌های جزئی بدنه خودرو ترمیم می‌شوند. برای کسب بهترین نتیجه ممکن، پیشنهاد می‌کنیم از این محصول به‌همراه پدهای مخصوص پولیش استفاده کنید. ترکیبات موجود در فرمولاسیون این ماده در ایجاد درخشندگی ماندگار تاثیرگذار خواهد بود.

پولیش آینه‌ای Meguiar's Mirror Glaze

پولیش آینه‌ای Meguiar's Mirror Glaze با بهره‌گیری از فرمولاسیون پیشرفته، بهترین پولیش ماشین برای افزایش طول عمر و درخشندگی هر چه بیش‌تر بدنه خودرو به حساب می‌آید. این محصول با قدرت لایه‌برداری بالا، فرمولاسیون پیشرفته و عملکردی عالی می‌تواند کلیه خطوط موجود در سطح ماشین را برطرف کند.

برای کسب بهترین نتیجه ممکن، پس از استفاده از این محصول می‌توانید از واکس مخصوص خودرو بهره ببرید. مواد موجود در پولیش آینه‌ای به برطرف کردن سایه روشن‌های ایجاد شده بر روی سطوح مشکی کمک می‌کنند. یک گالن از این محصول برای پولیش‌کاری 35 خودرو کافی خواهد بود. برای ایجاد جلای حداکثری، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این محصول را با کمک پد مخصوص روتاری بر روی ماشین مالیده و در پایان کار با استفاده از یک دستمال میکروفیبر خشک، بقایای آن را تمیز کنید.

بهترین پولیش ماشین برای حرفه‌ای‌ها

برند 3M یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان مواد جلا دهنده ماشین است. محصول ژلی Perfect-It Machine Polish را می‌توان بهترین پولیش ماشین برای حرفه‌ای‌ها دانست. این محصول برای جلا دادن اتومبیل‌ها، قایق‌ها، کامیون‌ها و انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین به‌کار می‌رود. با استفاده از این ماده می‌توانید درخشندگی بدنه وسایل نقلیه را در بالاترین سطح ممکن تجربه کنید.

این محصول با ایجاد یک لایه صیقلی بر روی سطوح فایبرگلاس یا فلزی می‌تواند خراشیدگی‌های کوچک، آثار به‌جا مانده از پولیش‌های پیشین و زنگ‌زدگی بدنه را برطرف کند. کافی است برای یک‌بار هم که شده این محصول را بر روی وسیله نقلیه خود به‌کار ببرید تا برای مدتی طولانی از بدنه زیبا و درخشان آن لذت ببرید. برای کسب بهترین نتیجه ممکن، پیشنهاد می‌کنیم این محصول را با استفاده از فوم‌های مخصوص اوربیتال یا روتاری به صورت دورانی بر روی خودرو مالیده و پس از اتمام کار با استفاده از یک دستمال میکروفیبر خشک آن را برق بیاندازید.

مزایای استفاده از پولیش ماشین

اصلی‌ترین مزایای استفاده از پولیش ماشین عبارتند از:

برطرف کردن عیوب رنگ

با گذشت زمان، تابش مستقیم نور خورشید و شست‌وشوی مداوم موجب ایجاد سایه روشن‌هایی در برخی از بخش‌های بدنه می‌شود. این موضوع، به شکل قابل توجهی می‌تواند در کاهش جذابیت ماشین تاثیرگذار باشد. خبر خوب این است که پولیش کردن می‌تواند به برطرف کردن این عیوب کمک کند.

برطرف کردن خراشیدگی‌های جزئی

به‌تدریج، خراش‌های ریز و درشتی بر روی بدنه خودرو پدیدار می‌شوند. این خراشیدگی‌ها غالبا در اثر کشیده شدن کلید، سوئیچ ماشین یا سایر اشیا تیز به‌وجود می‌آیند. پولیش کردن به شکل قابل توجهی در رفع این مشکل تاثیرگذار خواهد بود.

افزایش طول عمر بدنه

استفاده از بهترین پولیش ماشین از کاربردی‌ترین روش‌هایی است که به از بین بردن زنگ‌زدگی‌های جزئی و پاک کردن آلودگی‌ها از روی بدنه خودرو کمک می‌کند. اغلب مواد آلاینده حاوی ترکیبات مخربی هستند که به مرور زمان خودرو را پوسیده می‌کنند. در عین حال، با استفاده از پولیش ماشین لایه محافظی بر روی بدنه ایجاد می‌شود. این لایه در افزایش طول عمر بدنه تاثیرگذار است.

کاهش دفعات شست‌وشو

پولیش‌کاری مداوم از بهترین روش‌هایی است که با ایجاد لایه محافظ و درخشان از چسبیدن مواد آلاینده به بدنه خودرو جلوگیری می‌کند. این امر به شکل قابل توجهی در کاهش دفعات شست‌وشو موثر خواهد بود. این امر به خودی خود می‌تواند در افزایش طول عمر بدنه تاثیرگذار باشد.

پولیش

نکات مهم در زمینه پولیش ماشین

در هنگام پولیش ماشین لازم است به نکات زیر توجه کنید:

• محصولات جلا دهنده خودرو را می‌توانید با استفاده از دست یا با کمک اپلیکاتور بر روی بدنه ماشین بمالید. در هر دو صورت، پیشنهاد می‌کنیم فرآیند پولیش‌کاری را با کمک یک دستمال میکروفیبر خشک به اتمام رسانده و باقی‌مانده مواد را از روی سطح بدنه پاک کنید.

• در هنگام انتخاب پولیش و پد مخصوص نهایت دقت را به‌کار ببرید. برای انتخاب گزینه مناسب، حتما اطلاعات درج شده بر روی محصولات را مطالعه کنید.

• همه پولیش‌ها از غلظت، عملکرد و میزان لایه‌برداری یکسانی برخوردار نیستند. بنابراین، در هنگام استفاده از بهترین پولیش ماشین لازم است صبور باشید و تا دریافت نتیجه دل‌خواه فرآیند جلا دادن را ادامه دهید.

• قبل از انجام هر کاری، لازم است پولیش را بر روی بخش‌هایی از ماشین امتحان کنید که کم‌تر در معرض دید قرار دارند.

• برای افزایش ماندگاری و بهبود نتیجه، بهتر است بعد از پولیش‌کاری از واکس بدنه هم استفاده کنید. ترکیب این دو ماده به محافظت و درخشندگی بیش‌تر بدنه کمک می‌کند.

سخن آخر

با توجه به آن‌چه گفته شد، برای انتخاب بهترین پولیش ماشین لازم است به اطلاعات درج شده در پشت محصول و راهنمایی‌های کارشناسان این فن توجه کنید. برای دستیابی به بهترین نتیجه، پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب فوم و پد مخصوص پولیش‌کاری نیز نهایت دقت را به‌کار گیرید. هر یک از فوم‌های موجود در بازار از درجه سختی و عملکرد متفاوتی برخوردارند. پولیش‌کاری علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا و براق به افزایش عمر بدنه خودرو نیز کمک می‌کند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد