موضوعات داغ

شاسی بلند ایسوزو MU-X با موتور دیزل در روسیه معرفی شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

ایسوزو MU-X به عنوان یک شاسی‌بلند افرودی مدتی پیش توسط این شرکت ژاپنی معرفی شد و اکنون مدل 2022 آن آماده ورود به بازار روسیه است. ایسوزو MU-X در بازار جهانی رقیب تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپرت خواهد بود.

نسل فعلی ایسوزو MU-X در سال 2020 میلادی توسط این شرکت معرفی شد و در حقیقت نسخه شاسی بلند از پیکاپ ایسوزو D-max به شمار می‌رود که نسل اول آن در بازار کشورمان عرضه شده است. البته نسخه شاسی بلند در مقایسه با نسخه پیکاپ تغییراتی را تجربه کرده است، برای مثال ترمزهای عقب ایسوزو MU-X از نوع دیسکی است در حالی که ایسوزو D-Max ترمزهای عقب کاسه‌ای دارد.

از نظر ابعاد و اندازه، ایسوزو MU-X و ایسوزو D-Max مشابه هستند. فاصله اعلام شده از زمین برای ایسوزو MU-X برابر با 235 میلیمتر اعلام شده است که بیشتر از دو رقیب نزدیکش یعنی پاجرو اسپرت و فورچونر خواهد بود.

ایسوزو MU-X

ایسوزو MU-X در روسیه فقط با موتور چهار سیلندر توربودیزل 3 لیتری عرضه خواهد شد که 190 اسب‌بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیسین یا جعبه دنده دستی نیز وظیفه انتقال قدرت در این شاسی بلند ژاپنی را برعهده دارند. حجم باک سوخت ایسوزو MU-X معادل 80 لیتر اعلام شده است و این خودرو طی هر 20 هزار کیلومتر نیاز به سرویس خواهد داشت.

ایسوزو MU-X

ایسوزو MU-X در روسیه با دو تیپ عرضه خواهد شد. تیپ نخست تریم پایه خودرو است که کامفورت نام دارد. این تیپ به تجهیزاتی از قبیل روکش صندلی پارچه ای، تنظیم دستی صندلی راننده، کنترل آب و هوای دو منطقه ای، سنسورهای پارک عقب، هفت کیسه هوا و یک سیستم چندرسانه ای با صفحه نمایش 7 اینچی مجهز است. نسخه مجهزتر تریم پرمیوم نام دارد که تجهیزاتی همچون تودوزی چرمی، صندلی راننده برقی، صفحه نمایش چند رسانه ای 9 اینچی، سنسورهای پارک جلو و درب عقب برقی را در خود جای داده است. قرار است تا نسخه‌های تولید شده در کارخانه تایلند ایسوزو به بازار روسیه وارد شوند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/11/13
سلام مردم ایران از تمامی مردم دنیا از هر نظر سر وگردنی بالاتر هستن .وطن پرستی وغیرت دینی و مهمان نوازی وانسانیت و..... پس حقشان خودرو بی کیفیت نیست حتی بهترین خودروهای دنیا لایق ضعیف ترین مردم ایران از نظر مادی هست.
1400/11/13
چه شباهت جالبی هست بین این خودرو و دایون Y5 حداقل از نظر ظاهر .
1400/11/17
آره کپی کرده