موضوعات داغ

مدل 2022 هونگچی H5 با طراحی لوکس و جوان‌پسند معرفی شد

عکس مطلب اول

خودروی هونگچی H5 به عنوان یک مدل کلاس B با قیمت پایه تقریبا 23444 دلار، همیشه جذابیت خاصی در بازار داشته است. با این حال، تصاویری از نسخه جدید این ماشین رسما توسط کمپانی چینی منتشر شده است که طراحی متفاوتی را نسبت به مدل قبل به نمایش می‌گذارد. هونگچی H5 جدید در آینده نزدیک به طور کامل معرفی شده و در سال جاری روانه بازار می‌شود.

مدل 2022 هونگچی H5 ظاهری باابهت و لوکس دارد. قسمت جلو ماشین شامل یک جلوپنجره آبشاری جدید است که بزرگ‌تر از جلوپنجره به‌کاررفته در مدل قبلی بوده و از طرفین به چراغ‌ها متصل می‌شود.

هونگچی H5

در نمای جانبی، سبک جدیدی از طراحی رینگ و همین‌طور نوار ظریف قرمزرنگ روی درب‌های جلو به چشم می‌خورد که جلوه‌ای مدرن را به ماشین بخشیده است. مدل 2022 هونگچی H5 در رنگ‌های متعددی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به آبی، مشکی، قهوه‌ای، قرمز، خاکستری، سفید و غیره اشاره کرد.

و اما نمای پشتی ماشین با چراغ عقب یکدست به همراه نوار کرومی تزئین شده است. طرفین چراغ به صورت پر طراحی شده و شکلی متعادل و جذاب را به خودرو می‌بخشد.

نمای عقب هونگچی H5

در حقیقت هونگچی تلاش کرده تا با افزودن این مجموعه از سبک‌های جدید و امروزی، ظاهری جوان، شیک و در عین حال فناورانه را به محصولات خود اضافه کند.

مشخصات فنی زیر کاپوت هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. طبق گزارش‌های متعدد، هونگچی H5 بر اساس پلتفرم افقی ساخته شده و احتمالا به یک موتور توربوشارژ 2 لیتری و گیربکس دوکلاچه 7 سرعته مجهز خواهد بود.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1400/12/25
فقط میتونم بگم واقعا چقدر بدبختیم که از کل دنیا عقبیم ودرحصرت این چیزا میمونیم
1400/12/25
سوپر کار سازان داخلی یاد بگیرند 😐 بنز و بی ام دبلیو نخواستیم حداقل با چینی ها رقابت کنید.
1400/12/25
ماشالله،کشور ما هم ماشین میسازه خدا کمک کنه
1401/1/4
به راحتی محصولات هونگچی را میشه به رقبای هم قیمت ژاپنی و کره ای ترجیح داد